در گفت‌وگو با پانا

رحمانی خبر داد: بارش برف و باران در محورهای غربی کشور/ترافیک سنگین در 3 محور

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف، باران و مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از استان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نادر رحمانی درگفت‌وگو با پانا، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: هم اکنون در ارتفاعات استان همدان و در محورهای اراک- بروجرد ، اراک- ملایر و ساوه- همدان در استان مرکزی بارش برف را شاهد هستیم.

وی افزود: همچنین محور پونل- خلخال در استان گیلان، پاوه - مریوان در استان کرمانشاه و بانه - قروه در استان کردستان با بارش برف همراه است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در ارتفاعات کرج - چالوس در استان‌های البرز و مازندران نیز بارش برف گزارش شده است و رانندگان حتما برای تردد در این مسیرها از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی گفت:‌ همچنین اکثر محورهای استان‌های همدان گیلان، کهگیلویه و بویراحمد ، قزوین و آذربایجان غربی با بارش باران همراه است . همین وضعیت در محورهای کوهرنگ- ایذه در استان چهارمحال و بختیاری و سوادکوده- رامسر در استان مازنداران هم مشاهده می‌شود. علاوه بر این پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محورهای فیروزکوه- کارسالار و دهانه شمالی تونل کندوان مشاهده می‌شود.

به گفته رحمانی، ترافیک در محورهای پاکدشت-تهران و شهریار - تهران نیمه‌سنگین است و همچنین در آزادراه قزوین-کرج، محدوده مهرویلا و پل فردیس و محدوده پل کلاک و گرمدره در آزادراه کرج-تهران سنگین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار