مدیر آموزش و پرورش سروآباد:

امر به معروف و نهی از منکر نسخه ای تاثیرگذار برای مقابله با آسیب های اجتماعی است

مدیر آموزش و پرورش سروآباد گفت: اجرایی شدن فریضتین امر به ‌معروف و نهی از منکر سبب کاهش بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه می‌شود.

کد مطلب: ۶۹۸۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، محمد عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرو آباد در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر مهمترین وظیفه اجتماعی هر انسان مسلمانی را نسبت به جامعه ای که در آن زندگی می کند امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

محمد عزیزی با اشاره به اهمیت مسایل اجتماعی و تاثیر فراگیر آن بر زندگی فردی افراد خاطر نشان کرد؛ حس مسئولیت پذیری افراد نسبت به جامعه در واقع بر زندگی شخصی آن ها تاثیر می گذارد.

وی با اشاره به برگزاری شوراهای دانش آموزی، کاروان های راهیان نور، برگزاری جلسه انجمن اولیاء مربیان در مدارس، برگزاری کلاس های مقابله با آسیب های اجتماعی و مسابقات قرآنی در راستای تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی گفت: این فعالیت ها به گسترش امر به معروف و نهی از منکر در میان دانش آموزان کمک می کند.

عزیزی کاهش قابل توجه جرم و جنایت و امنیت و آرامش فراگیر در شهرستان را نشان از موفق بودن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و برگزاری مراسم های دینی در مناسبت های مختلف را نشان از عشق و علاقه مردم و دانش آموزان شهرستان به امورات مذهبی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار