رییس افتخاری تبریز۲۰۱۸:

سایت اطلاع رسانی تبریز2018 راه اندازی شود/لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی

رییس افتخاری تبریز2018 گفت: باید سایت مخصوص تبریز 2018 راه اندازی شود و وقایع 365 روز در آن برای اطلاع گردشگران درج شود تا هر گردشگری بداند که دقیقا در چه روزهایی چه برنامه هایی برگزار می شود تا طبق سلیقه خود در آن روز مخصوص به تبریز بیاید.

کد مطلب: ۶۹۸۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا نعمت‌زاده ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد تبریز 2018 و فعالان اقتصادی تبریز در اتاق بازرگانی با بیان این که ما معمولا کارهای بزرگ را با کمک مردم انجام داده ایم، گفت: اجرای برنامه های تبریز 2018 نیز نیازمند ابتکار و اندیشه بخش خصوصی است و این که چطور مفاخر و فرهنگ و آداب رسوم خود را در این فرصت به جهان نشان دهیم فقط کار دولت نیست و بخش خصوص باید فعال باشد.

وی افزود: تبریز 2018 یک فرصت طلایی و یک رویدادی است که مردم آذربایجان و کشور برای رساندن صدای خود به جهان باید از آن استفاده کنند.

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در طول مسیر فرودگاه تا محل جلسه، یک بیلبورد تبریز 2018 ندیدم و در هواپیمای آتا متعلق به شرکت تبریزی در طول پرواز نیز تبلیغی از تبریز 2018 را ندیدم این در حالی است که سال 2019 باکو به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب شده و از اکنون تدارکات گسترده را شروع کرده است.

نعمت زاده افزود: کارهای این گونه تعارف بردا نیست وباید تمام افراد و شرکت هایی که به نام استان خدمات ارایه می دهند لوگو تبریز2018 را به عنوان نمود استفاده کنند.

وی ادامه داد: پوستر تبریز 2018 در سفارت خانه باید نصب شود که این را هم متاسفانه تا کنون ندیده ام و به عنوان یک تبریزی ناراحتم.

رییس افتخاری تبریز2018 گفت: فرش تبریز که ثبت جهانی شده است خود یک ظرفیت برای جذب گردشگر است وباید اندیشید که در این زمینه چه نمایشگاه ها و یا برنامه های برای معرفی فرش تبریز به گردشگران می توان داشت.

نعمت زاده ادامه داد: تبریز ادبا، شعرا، مفاخر، بزرگان، مشروطه خواهان و آزادی خواهانی در تاریخ خود دارد که هرکدام از این ها می تواند سوژه باشد برای جذب گردشگر و این که چطور این ها را به جهان معرفی کنیم باید بخش خصوصی در این مورد ابتکار عمل داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید سایت مخصوص تبریز 2018 راه اندازی شود و وقایع 365 روز در آن برای اطلاع گردشگران درج شود تا هر گردشگری بداند که دقیقا در چه روزهایی چه برنامه هایی برگزار می شود تا طبق سلیقه خود در آن روز مخصوص به تبریز بیاید.

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت گفت: از استاندار محترم نیز می خواهم که ستاد استانی نظارت بر تبریز2018 در محل استانداری تشکیل شود وهر فردی مسئولیت یک حوزه را برعهده بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار