650هزار خیر مدرسه ساز در کشور و یک هزار خیر در خارج از کشور وجود دارد

رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکشوربا اشاره به اینکه بیست سال ازآغاز فعالیت انجمن خیرین مدرسه سازمی گذرد، گفت:۶۵۰ هزار خیرمدرسه ساز در داخل و یک هزارنیز درخارج ازکشورفعالیت می کنند.

کد مطلب: ۶۹۸۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ، محمد رضا حافظی درآیین افتتاح هنرستان فنی وحرفه ای قلم چی اشترینان افزود: خیرین افرادی واقع بین و آینده نگری هستند و در دوران حیات سرمایه خود را در راه خیر هزینه کرده وآثار و برکات آن را به خوبی می بینند.

معاون پشتیبانی و امور مشارکتهای سازمان نوسازی ، توسعه وتجهیزمدارس کشور هم گفت : ۲۵۰ واحد آموزشی فنی و حرفه ای نیمه تمام در کشور وجود دارد و به یک هزار واحد دیگر نیازمندیم که همت خیرین مدرسه سازو دولتمردان را می طلبد.

علی شهری افزود : استاندارد فضای آموزشی درکشورهشت مترمربع به ازای هردانش آموزاست ولی در حال حاضر به ازای هردانش آموزپنج مترمربع فضا وجود دارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون 38 درصد دانش آموزان دوره متوسطه در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند که این دربرنامه ششم توسعه تا 50 درصد پیش بینی شده است.

معاون پشتیبانی و امورمشارکتهای سازمان نوسازی وتجهیز مدارس کشورادامه داد: علی رغم تلاش های بسیاردولتمردان ونمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین فضاهای آموزشی کشورهنوز با استانداردهای مطلوب فاصله داریم که خیرین نیز باید دراین راستا حمایت های لازم را انجام دهند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار