در گفت‌وگو با پانا:

ناظم الشریعه: با اتهام شرط‌بندی اعتبار لیگ برتر را زیر سؤال می‌بریم

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی فوتسال به طرح برخی شایعات پیرامون وجود شرط‌بندی در لیگ برتر واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۶۹۸۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران در گفت‌وگو با پانا درباره حضورش در بین لیست نامزدهای برترین مربی سال جهان گفت: خوشبختانه حضور ایرانی‌ها در بین اسامی بهترین‌های جهان عادی شده و ما همیشه در هر عنوانی یک یا دو ایرانی بین برترین‌ها داریم. تا امروز نامزدهای بهترین مربی و دروازه‌بان مطرح‌شده‌اند که مانند همیشه یک یا دو ایرانی در بین آنها حضور دارند.

وی ادامه داد: این موضوع هم این بار نصیب من شده و در جمع برترین مربیان قرار گرفتم. خدا را شکر همه این مسائل اقتدار و قدرت فوتسال ایران را می‌رساند و اینکه این تیم در سال‌های اخیر به‌قدری پیشرفت داشته که در بین برترین‌ها قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت لیگ گفت: خدا را شکر وضعیت لیگ هم خوب پیش می‌رود. البته همیشه کم و کاستی وجود داشته اما بااین‌حال رقابت‌ها فشرده است. ولی موضوع ناراحت‌کننده همین مسائل شرط‌بندی است که برخی دوستان آن را مطرح می‌کنند. طرح این صحبت‌ها خودش ناخوشایند است چه برسد که تیمی مورد اتهام قرار بگیرد. در فوتبال هر مسائلی که فکر کنید ممکن است اتفاق بیافتد اما ما باید هوشیار باشیم و اگر مستندی داریم برای شرط‌بندی یک تیم آن را ارائه دهیم نه اینکه بدون مدرک حرفی بزنیم.

وی در پاسخ به اینکه به نظرش شرط‌بندی در لیگ وجود ندارد، اظهار کرد: من نمی‌دانم وجود دارد یا خیر. تنها حرفم همین است که اعتبار لیگ فوتسال را خودمان با دست خودمان پایین نیاوریم. اگر مستند یا مدرکی داریم به فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال ارائه بدهیم نه اینکه این‌طور آبروی تیم و بازیکنان و لیگ خودمان را خدشه‌دار کنیم.

ناظم الشریعه در پایان به وضعیت تیم ملی اشاره کرد و گفت: ما 24 و 25 دی با تیم بلاروس بازی تدارکاتی در تهران داریم اما فشردگی برنامه‌هایمان کمی زیاد است و نمی‌توانیم با بازیکنان برنامه تمرینی سنگینی داشته باشیم چراکه 20 دی لیگ به پایان می‌رسد و تمرین دوباره با بازیکنان فقط آنها را خسته می‌کند. به همین دلیل تنها تصمیم گرفتیم تمرینات ریکاوری داشته باشیم تا بازیکنان با شرایط خوب مقابل بلاروس بازی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار