بازدید اعضای پژوهشسرای شهید مطهری اسلامشهر از دانشگاه شهید بهشتی

اسلامشهر (پانا) - اعضای منخب پژوهش سرای شهید مطهری آموزش و پرورش اسلامشهر از آزمایشگاه های دانشکده تربیت بدنی و فیزیولوژی دانشگاه شهید بهشتی تهران بازدید کردند.

کد مطلب: ۶۹۸۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، این بازدید با همکاری فارسی، مدیر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزش دانشگاه شهید بهشتی، صورت گرفت و 12 نفر از دانش آموزان منتخب و فعال در پژوهش سرای شهید مطهری آموزش و پرورش اسلامشهر و به همراه ،چراغی مدیر و کاتبی کارشناس زیست شناسی پژوهش سرا در دانشگاه شهیدبهشتی حضور پیدا کردند .

در این برنامه ، دانش آموزان از آزمایشگاه های دانشکده تربیت بدنی و فیزیولوژی ورزشی بازدید بعمل آوردند ودر آزمایشگاه فیزیولوژی دانش آموزان با دستگاه مربوطه آشنا شدند .

در آزمایشگاه ایزوکینتیک و رفتاری دانش آموزان از تجهیزات این آزمایشگاهها بازدید کردند و توضیحات لازم دررمینه تست هایی که با این دستگاه ها انجام می شود، توسط کارشناس مربوطه ارائه شد.

شایان ذکر است، هدف از این بازدید ارتقای سطح مهارت های و آموخته های علمی و آشنایی دانش آموزان با فضای پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی بود وضمن این بازدید دانش آموزان در زمینه های تحصیلی مثل فیزیولوژی ورزشی ، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی و سایر گرایش های مرتبط با این رشته ها اطلاعات مناسبی بدست آوردند.

/خبرنگار:سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار