معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل:

۱۱۰ هزار دانش‌آموز اردبیلی در برنامه ها و فعالیت های قرآنی مشارکت نموده اند

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین دانش‌آموزان ۱۱۰ هزار دانش‌آموز اردبیلی در برنامه ها و فعالیت های قرآنی مشارکت نموده اند.

کد مطلب: ۶۹۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کافی راد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش استان ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین دانش‌آموزان بوده که در این زمینه 110 هزار دانش‌‌آموز در سطح استان اردبیل تحت پوشش برنامه‌های قرآنی قرار گرفته و مشارکت نموده اند .

وی با اشاره به اینکه امسال مسابقات قرآنی استانی و کشوری به طور منظم در اردبیل برگزار شد، افزود: اردبیل میزبان بسیار شایسته‌ای برای مسابقات قرآنی کشوری بود که دانش‌آموزان اردبیلی توانستند در این مسابقات افتخارات زیادی برای استان کسب کنند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزاری برنامه‌های معنوی و مسابقات قرآنی را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان کرد: در این زمینه آموزش و پرورش استان اردبیل توانسته است همه ساله برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی داشته باشد تا بتواند گامی مهمی در ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین دانش‌آموزان بردارد .

کافی راد راه‌اندازی سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌ها را در مدارس استان از اولویت‌های اساسی دانست و اظهار کرد: در این زمینه بسیاری از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و برخی دیگر نیز نیمه‌تمام مانده که انتظار می‌رود با حمایت مسئولان این پروژه‌ها نیز در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری برسد .

وی افزود:‌ در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز برنامه‌ریزی اساسی توسط آموزش و پرورش استان انجام شده است و 74 هزار نفر زیرپوشش برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در استان قرار گرفته‌اند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به بررسی وضعیت اردوگاه‌های استان عنوان کرد: در استان اردبیل سه اردوگاه به صورت فعال به فعالیت می‌پردازند که روزانه بالغ بر 400 نفر نیز پذیرش داشته‌اند .

کافی راد در پایان اذعان داشت: خوشبختانه در توسعه و تجهیز اردوگاه مقدس اردبیلی قدم‌های مؤثری برداشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار