مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تاکید کرد:

ضرورت تعویض کاتالیست تاکسی‌ها و نصب فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌های استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: در جلسه امروز کارگروه کاهش آلودگی هوای البرزمقرر شد، تعویض کاتالیست تاکسی‌ها و نصب فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌ها توسط شهرداری کرج صورت گیرد.

کد مطلب: ۶۹۷۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز، مهدی مهرور با اعلام این خبر گفت: در جلسه امروز پس از بحث و بررسی موضوع حمل و نقل عمومی و اقدامات شهرداری کرج در حوزه حمل و نقل عمومی مقرر شد تمام تاکسی‌های نیازمند تعویض کاتالیست از سوی شهرداری مورد تعویض کاتالیست قرار گیرند.
وی افزود: در این راستا یکی از بانک های عامل استان با تفاهم نامه ای که با شهرداری کرج منعقد می شود و با کارمزد 4 درصد به رانندگان واجد شرایط وام می کند.
مهرور تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که ناوگان اتوبوسرانی نیز نیازمند نصب فیلتر دوده روی حدود 12 هزار تاکسی و اتوبوس است که در این زمینه نیز مقرر شد شهرداری کرج با پیگیری لایحه ااز شورای شهر کرج نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشد.
مدیرکل بحران استانداری البرز یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از دلایل بحران های استان همین آلودگی هوای استان است و متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده و ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج نیز فرسوده است برهمین اساس باید اقدامات در راستای افزایش سهم حمل و نقل عمومی در مسافرت‌های درون شهری شهروندان محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار