به منظور احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی

مرحله دوم اهدای کلاه ایمنی بین دانش‌آموزان موتورسوار شهرستان کمیجان

تهران (پانا) - با همکاری انجمن اولیا ومربیان،حمل ونقل استان مرکزی و پلیس راهور شهرستان، تعداد 80 عدد کلاه ایمنی به صورت رایگان به دانش آموزان موتورسوار شهرستان کمیجان اهدا شد.

کد مطلب: ۶۹۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش، به منظور احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ حقوق شهروندی و نهادینه شدن فرهنگ رانندگی، با همکاری نهادهای ذی ربط تعدادی کلاه ایمنی به دانش آموزان موتورسوار کمیجان اهدا شد.
عابدی مسئول ایمنی ترافیک استان مرکزی با اشاره به این که احترام به قانون نیاز هر جامعه است، اظهار داشت: حفظ نظم،امنیت و احترام به قانون جهت برقراری رفاه و آسایش بیشتر از وظایف پلیس برای خدمت به مردم است.
وی افزود: استفاده از موتورسیکلت، در بروز حوادث و خطرات نقش بسیار زیادی دارد و راکب آن در برابر وقایع ناگوار آسیب پذیر است. نقش آن در وقوع بیشتر تصادفات منجر به صدمات جبران ناپذیر است که راکبان باید برای پیشگیری از اتفاقات ناگوار نسبت به رعایت دقیق قوانین و مقررات اهتمام جدی ورزند.
در ادامۀ این مراسم، تعداد 80 کلاه ایمنی به دانش آموزان اهدا شد. در مرحله اول این طرح تعداد 50 کلاه ایمنی به دانش آموزان موتور سوارشهرستان اهدا شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار