اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه معلم بیرجندی در هوشمندسازی کلاس درسش

معلم بیرجندی در اقدامی بی نظیر کلاس درس خود را هوشمند کرد

در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه در راستای هوشمندسازی مدارس ؛ توسط زهرا خسروی مهموئی یک دستگاه دیتا پروژکتور در کلاس اول "ج" دبستان شهید آیت دوره اول نصب گردید .

کد مطلب: ۶۹۶۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از خراسان جنوبی ، علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان شهید آیت دوره اول بیرجند گفت : در راستای هوشمندسازی کلاس ها یکی از معلمان آموزشگاه نصب دیتاپروژکتور و پرده نمایش کلاس خود را به عهده گرفت .
وی افزود : خانم زهرا خسروی مهموئی آموزگار کلاس اول "ج" این آموزشگاه به مدیر مدرسه اعلام کرد که قصد دارد کلاس خود را با هزینه شخصی خود هوشمند کند که این اقدام مورد استقبال کادر اداری مدرسه قرار گرفت .
بنی اسدی ادامه داد : پس از اعلام آمادگی توسط معلم خیّر و نیک اندیش جهت پرداخت هزینه های هوشمندسازی ، مدیر آموزشگاه اقدام به خرید یک دستگاه دیتا پروژکتور اپسون x 31 به همراه پرده نمایش نمود و توسط کارشناسان مربوطه در کلاس درس نصب گردید .
مدیر دبستان شهید آیت دوره اول اظهار داشت : هزینه خرید پروژکتور و پرده نمایش و هزینه نصب آن بالغ بر 21 میلیون ريال می باشد که از سوی این معلم نیکوکار پرداخت شده است .
مدیر آموزشگاه وظیفه خود می داند از این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه خانم خسروی مهموئی معلم کلاس اول "ج" دبستان شهید آیت دوره اول قدردانی و تشکر نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار