برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان: توسعه متوازن به معني اينكه در امر توسعه و پيشرفت يك جامعه خصوصا در آموزش و پرورش ،بايد ابعاد اقتصادي، سياسي و اجتماعي مدنظر قرار گيرد.

کد مطلب: ۶۹۶۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: مي توان با درك ژرف از اندوخته ها و آموزه هاي ديني و استفاده از تجربيات بشري در دوره تجدد به بومي سازي الگوي توسعه برخاست و آن را در خاك خودي نشاند و از آفت ها و بيماري ها پالايش نمود. الگوي توسعه بايد متناسب با ارزش ها و هنجارهاي جامعه طراحي گردد. بنابراين الگوي توسعه هر كشور مختص همان كشور است و قابل انتقال به كشور ديگر نيست، البته مي توان در طراحي توسع هاي جامع از تجربه هاي ديگر كشورها سود جست.

وی افزود: با عنایت به سخنان مقام معظم رهبري (حفظه الله) اساس كار در جمهوري اسلامي ايران مبتني بر تحقق آرمان هاي اسلامي است. بنابراين در يكايك كارهاي برنامه ريزي و سياست هاي كلان كشور در امر توسعه، اين مهم بايد مورد توجه قرار گيرد و هيچ فشار سياسي و خارجي و نيز هيچ ضرورت اجتماعي نبايد موجب صرف نظر كردن از آرمان هاي اسلامي شود.

جنگی گفت: با توجه به استقرار پایه دوازدهم و پایان یافتن دوره نظام قدیم آموزشی در سال تحصیلی 98-97 و نیاز به بررسی دقیقتر فضاهای آموزشی ،وامکانات همچنین بررسی کمی و کیفی نیرو انسانی و... جلسه هم اندیشی مدیران دبیرستانهای متوسطه نظری دوره دوم با محوریت :1-توسعه متوازن 2-امتحانات دیماه 3-فضا و امکانات مدارس و.....در روز دوشنبه ساعت 9 صبح در محل نمازخانه اداره برگزار می گردد .لذا مدیریت این دبیرستان نیز با تدوین برنامه ها و ارایه آن حضور فعال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار