حضور 7 کشور جهان در نمایشگاه تجهیزات و تولیدات حمل و نقل

تهران (پانا) - ده ها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و هفت کشور مناطق مختلف جهان از فردا جدید ترین تولیدات، صنایع،ماشین آلات و تجهیزات خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به نمایش عموم می گذارند.

کد مطلب: ۶۹۵۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری: مراسم افتتاح این نمایشگاه فردا با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شورای عالی استان ها، شهرداری تهران و روسای انجمن ها و اتحادیه های مختلف در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه که با شعار حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می شود؛حدود 160شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای چین، آلمان، کره جنوبی، روسیه، فرانسه، ژاپن و ایتالیا حضور و مشارکت دارند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری که در فضائی بالغ بر 19 هزار متر برپا می شود؛ شرکت کنندها در کنار نمایش تولیدات خود، پروژه‌های نیازمند جذب سرمایه، فرصت‌های سرمایه گذاری، قابلیت‌ها و امکانات اجرای پروژه ها را نیز ارائه می کنند.

رقابت پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور، ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل و کالا و مسافر، فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی، بهبود وضعیت محیط زیست در کلان شهر‌ها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری است.

این نمایشگاه در دو بخش حمل و نقل و خدمات شهری برگزار می شود و در آن انواع خودروها و وسایل حمل و نقل عمومی، خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین،خودروهای پاک، وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، ماشین آلات عمرانی و راه سازی،تجهیزات زیربناهای حمل ونقل، حمل ونقل کالا و مسافر، حمل ونقل ریلی، ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری، حمل و نقل شهری، ماشین آلات عمرانی، ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی، پارک‌ها و فضای سبز و تجهیزات وابسته، بازیافت و تبدیل مواد، مبلمان شهری، عمران، معماری و شهرسازی، مدیریت جامع شهری، تجهیزات ایمنی امنیتی و رادیویی، پارکینگ‌های طبقاتی، شهر الکترونیک، زیباسازی و محیط زیست شهری به نمایش گذاشته می‌شود.

برگزاری دوازده همایش،کارگاه آموزشی و نشست علمی و تخصصی با حضور کارشناسان، متخصصان و استادان دانشگاه ها و همچنین حضور چند هیئت تجاری و سرمایه گذاری از کشورهای خارجی، برخی از برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات است.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از فردا تا 6 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار