مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان:

مسائل زیست‌محیطی، نخستین دغدغه نمایشگاه حمل و نقل پاک اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: مسائل زیست محیطی به عنوان نخستین دغدغه در برگزاری نمایشگاه حمل و نقل پاک به شمار می‌رود و این در حالی است که موضوع فرهنگ‌سازی را نیز نباید از خاطر ببریم.

کد مطلب: ۸۰۷۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مسائل زیست‌محیطی، نخستین دغدغه نمایشگاه حمل و نقل پاک اصفهان

به گزارش پانا و به نقل از پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه حمل و نقل پاک در اصفهان اظهار داشت: اصفهان در یک سری از ایام سال با شرایط آب و هوایی آلوده دست و پنجه نرم می‌کند به گونه‌ای که این آلودگی باعث دشوار شدن زندگی مردم می‌شود و باید برای رفع چنین اتفاقاتی برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد، در این راستا شرکت نمایشگاه‌ها با مشارکت در چنین برنامه‌هایی نظیر برگزاری نمایشگاه حمل و نقل پاک اصفهان مسئولیت اجتماعی خود را به جا می‌آورد.

وی ادامه داد: دغدغه‌های زیست محیطی به عنوان نخستین دغدغه در برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود و این در حالی است که موضوع فرهنگ‌سازی را نیز نباید از خاطر خود ببریم. اگر مردم در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و وسایلی که آلایندگی کمی دارند کوشا باشند، می‌توانیم در سال‌های آینده از آلودگی و عواقب آن در کمین باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان پیرامون برنامه‌های جنبی این نمایشگاه تصریح کرد: براساس هدف‌گذاری‌های برگزاری نمایشگاه حمل و نقل پاک اصفهان، تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی خودروهای هیبریدی 25درصد، نمایندگان و تولیدکنندگان موتورسیکلت‌های برقی 45درصد و نمایندگان و فروشندگان دوچرخه نیز 35درصد از فضای این نمایشگاه در بر خواهند گرفت.

وی افزود: حدود 9هزار متر مربع به عنوان حداکثر فضای نمایشگاه حمل و نقل پاک اصفهان در نظر گرفته شده است و این نشان‌دهنده میزان اهمیت شرکت نمایشگاه‌ها در راستای حمل و نقل پاک و مباحث زیست محیطی است.

یارمحمدیان خاطرنشان کرد: ما تنها به برگزاری این نمایشگاه در 4 تا 6 اردیبهشت ماه سال پیش رو اکتفا نکرده‌ایم و سعی در مانور تجهیزات شرکت‌کننده در نمایشگاه حمل و نقل پاک در سطح استان اصفهان را داریم که این اقدام در 7 اردیبهشت ماه سال آینده اجرایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار