افتخار آفرینان مسابقات جهانی سپک تاکرا

مراسم استقبال از وحید ملکی و مرتضی مقدم مدال آوران ارزنده ی زنجانی در مسابقات جهانی سپک تاکرا در تایلند با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا زنجان،مراسم اسقبال از وحید ملکی و مرتضی مقدم افتخار آفرینان تیم ملی سپک تاکرا با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزش دوستان در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در رقابتهای جهانی تایلند که با حضور 30 کشور برگزار شد درخشش مثال زدنی داشت و صاحب 4 مدال ارزشمند شد، در رده آقایان ملی پوشان ما توانستند در بخش رگو صاحب مدال خوش رنگ طلا شوند و در بخش های دبل و هوپ تاکرا نیز به ترتیب مدالهای نقره و برنز را کسب کردند . اما ملی پوشان بانوان کشورمان در بخش دبل توانستند چشم ها را خیره کنند و به مدال طلای جهان برسند که این عنوان بزرگ و قابل تحسین برای نخستین بار بود که در سپک تاکرای کشورمان رقم خورد.
خاطر نشان می شود: تیم ملی کشورمان با 14 بازیکن و در 5 رشته ی هوپ تاکرا، دبل راگا، رگو، کواد و ایونت در این رقابت ها حضور یافت و در سه رشته ی رگو، دبل راگا و هوپ تاکرا به ترتیب موفق به کسب مقام های اول، دوم و سوم شدند.
گفتنی است: وحید ملکی در بخش دبل راگا و هوپ تاکرا و مرتضی مقدم در بخش هوپ تاکرا با همراهی تیم ملی کشورمان موفق به کسب مدال های نقره و برنز شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار