کسب مقام اول دبیرستان امیر معزی در مسابقات فوتسال ناحیه۳مشهد

دبیرستان امیر معزی ناحیه ۳مشهد در مسابقات فوتسال ناحیه قهرمان شد.

کد مطلب: ۶۹۵۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، چهارشنبه 29 آذر فینال مسابقات فوتسال ناحیه ۳ مشهد در سالن شهید بهشتی برگزار شد.
این بازی بین تیم دبیرستان امیر معزی و تیم سلمان پارسی(فارسی)برگزار شد. نیمه اول این بازی با نتیجه ۱_۳ و با برتری دبیرستان امیر معزی به پایان رسید و هر سه گل این نیمه را سجاد ،بازیکن شماره ۹ این تیم به ثمر رساند.در نیمه دو هم دبیرستان امیر معزی با برتری ۱_۵ این بازی را به پایان رساند و دبیرستان سلمان پارسی رتبه دوم را کسب کرد و نایب قهرمان این مسابقات شد.

مسئول انجمن فوتسال ناحیه ۳ گفت : مسابقات فوتسال ناحیه ۳ متوسطه اول امسال با حضور ۱۷ تیم برگزار شد. خوشبختانه سطح فنی بازیکنان مستئد شناخته شدند و قطعا حضور این بازیکنان، باعث افزایش کیفیت این مسابقات شد چرا که چندین بازیکن کشوری در بعضی از تیم ها حضور داشتند و همچنین کمک کردند که امسال ناحیه ۳ در مقطع متوسطه اول، یک تیم بهتر و آماده تر از سال های قبل داشته باشد و این تیم حتما شانس کسب مقام را در مسابقات استانی خواهد داشت.

محمد رضا منصور گفت : انشاالله با همکاری مدیران مدارس مقصوصا مدیریت مدرسه امیر معزی که به عنوان مدرسه قهرمان اعلام شدند و بازی های تدارکاتی و مناسب، این تیم امسال بتواند جایگاهی خوب در سطح استان کسب کند.

وی افزود : چون بازیکنان زحمت فراوانی کشیدند، ما به پاس این سعی و تلاش آنها، یک هدیه ای از طرف اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ به آنها اهدا خواهیم کرد.
مدیر دبیرستان امیر معزی گفت : بازیکنان تیم دبیرستان امیرمعزی،بسیار بسیار تلاش کردند و با نتیجه ای عالی مدرسه سلمان فارسی را شکست دادند و به مقام قهرمانی رسیدند.

دلاور افزود: ما از این بازیکنان به نحو احسن تقدیر و تشکر خواهیم کرد و هدیه ای ناقابل به آنها اهدا میکنیم.
بهترین بازیکن اخلاقی هم سجاد کریمی صدر از دبیرستان امیر معزی انتخاب شد.
در پایان این مسابقات هم،مراسم اهدا حکم و مدال بود و مدارس اول،دوم و سوم به ترتیب مدرسه امیر معزی، مدرسه سلمان فارسی و مدرسه اندیشمندان نصر نوین انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار