معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل:

طرح "بام مهر" برای احداث مسکن مددجویان نیازمند در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: طرح «بام مهر» برای احداث مسکن به مددجویان نیازمند و فاقد مسکن مناسب و مقاوم با مشارکت خیران در اردبیل اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۶۹۵۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

صفر توحیدی در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در اردبیل اظهار داشت: یکی از حامیان طرح اکرام بیش از 100 میلیون تومان به تأمین جهیزیه 10 نفر از نوعروسان تحت حمایت این استان کمک کرده و این حامی با اهدای 150 میلیون تومان در سال‌گذشته نیز زمینه ازدواج 20 نفر از نوعروسان تحت حمایت این استان را فراهم کرده بود.

وی بیان کرد: این حامی تهرانی برای تأمین جهیزیه کامل 10 نفر دیگر از نوعروسان تحت حمایت این استان تا پایان سال‌ قول مساعد داده است و در قالب طرح اکرام ایتام حمایت از 60 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را برعهده گرفته و در مناسبت‌های مختلف سال با کمک‌های خود آنها را یاری می‌کند.

توحیدی با اشاره به اینکه برای تسهیل در امر ازدواج جوانان تحت حمایت این استان نیازمند همدلی هر چه بیشتر خیران و نیکوکاران هستیم، افزود: طرح کوثر با هدف تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند توسط کمیته امداد اجرا می‌شود تا آنها بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر راهی خانه بخت شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در اقدام خیرخواهانه دیگری دو حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به ساخت منزل مناسب و سرپناه مقاوم برای خانوار ایتام تحت حمایت خود کمک کرده‌اند.

وی گفت: یکی از آنها در منزل استیجاری و دیگری در خانه‌ای امانی و بسیار قدیمی زندگی می‌کردند که هر آن ممکن بود بر روی سرشان آوار شود که با کمک حامیان مسکن‌های مناسبی برای آنها در حال ساخت است که به زودی به اتمام خواهد رسید.

توحیدی با بیان اینکه یکی از این خانوار سه نفره و دیگری چهار نفره هستند که با مشقت بسیاری در منازل کوچک، نمناک و محقر زندگی می‌کردند، اظهار کرد: با کمک‌های نیکوکارانه حامیان، منازلی به ابعاد 80 مترمربع برای این دو خانوار ایتام ساخته می‌شود که تکمیل آن بیش از 70 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: یکی از حامیان زمینی به وسعت 200 مترمربع به یتیم تحت حمایت خود هدیه کرد تا با ساخت منزل مهم‌ترین مشکل آنها را رفع کند و حامی دیگر نیز بیش از 13 میلیون تومان به خرید زمین 220 مترمربعی برای یتیم تحت حمایت خود اقدام کرد تا منزل مناسبی برای آنها ساخته شود.

توحیدی بیان کرد: حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین می‌توانند در قالب طرح بام مهر به خانه‌دار شدن خانوار ایتام تحت حمایت که فاقد منزل مناسب و مقاوم هستند کمک کنند که این طرح به منظور تهیه مسکن مناسب برای ایتام تحت حمایت اجرا می‌شود که حامیان می‌توانند با کمک به خرید زمین یا کمک به ساخت منزل برای ایتام تحت حمایت خود، کمیته امداد این استان را در قالب این طرح یاری کنند.

وی افزود: یکی از حامیان هم بیش از چهار میلیون تومان به خرید زمین برای فرزند معنوی خود کمک کرده است و پرداخت سه میلیون و 500 هزار تومان هزینه ساخت پروتز دست و پای مصنوعی برای یتیم تحت حمایت کمیته امداد این استان از دیگر اقدامات خیرخواهانه یکی از حامیان طرح اکرام ایتام است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با توجه به برودت هوای سرد در سطح استان اردبیل حامیان بیش از 15 میلیون تومان به خرید وسایل گرمایشی خانوار ایتام تحت حمایت کمک کرده‌اند و همواره شاهد کمک‌های خیرخواهانه حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به مددجویان این استان هستیم که در سایه این کمک‌ها می‌توانیم مسیر توانمندسازی و خوداتکایی خانوار تحت حمایت را هموارتر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار