معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل:

بسته‌شدن پرونده مسکن مهر در سال98

اردبیل(پانا) - معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 893واحد مسکن مهر در اردبیل تکمیل نشده است.

کد مطلب: ۸۷۶۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بسته‌شدن پرونده مسکن مهر در سال98

شهرام باباخانی در جلسه بررسی پروژه مسکن مهر اردبیل از پیش بینی بسته شدن پرونده مسکن این استان در سال آینده خبر دادو گفت: 893 واحد تکمیل نشده مسکن مهر استان اردبیل وارد چرخه تکمیل و بهره‌برداری شده و پیش‌بینی‌ می‌کنیم سال آینده به شکل کامل تمامی واحدهای مسکن مهر به سرانجام برسد.

وی اظهار داشت: از 41 هزار و 378 واحد سهم مسکن مهر استان اردبیل، تاکنون 40 هزار و 485 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است که 893 واحد باقی مانده نیز اغلب از پروژه مربوط به مسکن مهر وحدت است که تکمیل آنها نیز با جدیت دنبال می شود.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان تصریح کرد: افزایش قیمت مصالح در ماه‌های اخیر سبب شد تا با وجود عقد قرارداد با پیمانکار، واحدهای باقیمانده مسکن مهر اردبیل تکمیل نشود اما برای تسریع در اجرای کارها، قرارداد با پیمانکار پروژه لغو و ناگزیر به عقد قرارداد با پیمانکار جدید شدیم.

باباخانی خاطر نشان کرد: در پروژه‌های بهره برداری شده از مسکن مهر نیز شاهد اجرای آسفالت معابر و محوطه و تامین آب، برق و گاز هستیم؛ هشت باب مسجد و نیز مدرسه نیز در این شهرک‌ها احداث شده است.

وی از ساخت مدارس خیرساز در مساکن مهر اردبیل خبر دادو بیان داشت: با مشارکت خیرین تا آغاز سالتحصیلی جدید مدارسی در شهرک‌های مسکن مهر اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و نمین ساخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار