مدیر آموزش و پرورش سروآباد :

راهبران آموزشی و تربیتی پشتوانه قوی در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس هستند

مدیر آموزش و پرورش سروآباد در نشست هم اندیشی راهبران آموزشی و تربیتی شهرستان گفت: راهبران آموزشی و تربیتی پشتوانه قوی در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس هستند.

کد مطلب: ۶۹۴۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، محمد عزیزی مدیر آموزش و پرورش سروآباد در این نشست با اشاره به نقش راهبران در ارتقاء کیفی فعالیت های مدارس و اهمیت انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات میان مدارس و اداره گفت: راهبران به عنوان حلقه ارتباطی و رابطین میان مدارس و اداره، نقش مهمی در اجرای مناسب برنامه ها دارند.

وی بر نقش نظارتی راهبران در مدارس تاکید و خاطر نشان کرد؛ نظارت مناسب و مستمر پشتوانه بهبود کیفیت فعالیت های مدارس می باشد و جا دارد که راهبران به عنوان حامی مدیران مدارس، نسبت به سهولت در انجام کارهای آن ها تعامل مناسبی با آنان داشته باشند.

محمد عزیزی از راهبران آموزشی خواست تا اطلاعات جامعی از سطح مدارس شهرستان در زمینه وسایل وتجهیزات کمک آموزشی تهیه کنند تا در تصمیم گیری های آینده بتوان از آن ها استفاده کرد.

عزیزی با اشاره به ثبت رویدادها و فعالیت های مدارس توسط راهبران آموزشی گفت: حضور فعال در جمع شورای دبیران و برقراری ارتباط مناسب با دبیران تا حد زیادی به انعکاس دقیق کم و کاستی ها و اقدامات مثبت انجام شده توسط مدارس کمک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار