سامانه جامع صدور مجوز حفاری شهرداری ارومیه راه اندازی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اعلام کرد: سامانه جامع صدور مجوز حفاری شهرداری ارومیه راه اندازی شد.

کد مطلب: ۶۹۴۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی؛ یاسر اسد پور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه بیان کرد: امکان ثبت اطلاعات و اخذ استعلام الکترونیک از شرکت های خدماتی و شهرداریهای مناطق در سامانه حفاریها فعال شده است.

وی افزود: ساماندهی حفاری‌های سطح شهر با راه‌اندازی سامانه جامع حفاریها از ابتدای فروردین ماه سال 1396 در دستور کار مدیریت شهری شهرداری ارومیه قرار گرفت تا ضمن بهبود وضعیت حفاری‌های سطح شهر، نظارت دقیقی بر عملکردها و تکمیل نقشه تاسیسات شهری نیز صورت بگیرد.

اسد پور تصریح کرد: با استقرار این سامانه ، یکی از مشکلات دیرینه شهروندان در خصوص عدم هماهنگی بین شهرداری و دستگاههای برقرار کننده انشعابات شهری در ارتباط با تاخیرات، بی نظمی و تعدد عملیات حفاری برطرف می شود.

وی بیان کرد: صدور الکترونیکی مجوز حفاری مانند همه خدمات الکترونیک، بهره‌مندی از خدمات ارائه شده، سرعت بخشی به ارائه خدمات و افزایش کیفیت از مهمترین اهداف راه‌اندازی این سامانه بوده است و علاوه بر شهرداری های مناطق ، شرکت های خدماتی نظیر: آب و فاضلاب، برق، گاز و … در این سامانه حق عضویت داشته و نسبت به صدور مجوزالکترونیکی حفاری با یکدیگر همکاری می کنند.

اسدپور طراحی و راه‌اندازی پورتال اطلاع‌رسانی مدیریت برنامه‌ریزی حفاری را سبب کاهش مراجعات و برخی پیگیری‌های شهرداری‌ها، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای و شفاف‌سازی پروژه‌ها و اقدامات مربوط به حفاری‌های سطح شهر دانست و گفت : کاهش مراجعات حضوری به سبب پاسخگویی الکترونیک، ارتباط با مسوولان حفاری، نظرسنجی از شهروندان در خصوص پروژه‌های حفاری، ایجاد بستری برای تعامل با شهروندان و ارایه گزارش تصویری از پروژه‌های حفاری جزو مهمترین قابلیت‌های سامانه جامع حفاری هاست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار