مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی:

جهاد دانشگاهی اردبیل در توسعه باغات فندق گام های بلندی برداشته است

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی سوق دادن فعالیت های کشاورزی واحد اردبیل به سمت احیا و توسعه باغات فندق را منطقی دانست و گفت: این دانشگاه در توسعه باغات فندق گام های بلندی برداشته است.

کد مطلب: ۶۹۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

قدرت الله شاکرنژاد در جمع معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی واحد اردبیل افزود: معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی واحد اردبیل همچنین در چهار حوزه سلامت باروری، گردشگری سلامت، کشاورزی (فندق و گیاهان دارویی) و مطالعات شهری فعالیت های چشمگیری دارد .
وی یکی از راههای تحقق درآمد پایدار را انجام فعالیت های مهارتی و به روز بودن دانست و گفت: واحدهای دانشگاهی باید به سمت ایجاد ساختارهای کارآفرینی و تخصصی حرکت کنند .
مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی تشریح کرد: جهاد دانشگاهی همسو و در کنار سایر موسسات تحقیقاتی به ویژه دانشگاه ها در امر پژوهش فعالیت دارد و با افتخار به دنبال همکاری با آنهاست .
شاکرنژاد بسترسازی و ایجاد گروههای پژوهشی را برای توسعه فعالیت های پژوهشی ضروری دانست و افزود: در حال حاضر 12 مرکز تحقیقاتی وابسته به جهاد دانشگاهی در کشور فعالیت دارد که به خاطر عملکرد خوب و مناسب خود، همچون نگینی در سطح ملی و جهانی می درخشند .
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: تمام فعالیت های پژوهشی و آموزشی واحد در راستای مهارت افزایی و درآمدزایی انجام می گیرد .
مهران اوچی اردبیلی افزود: با هدف اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار در تلاش هستیم ایجاد پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته پلیمری حفاری را به زودی و با حمایت و همراهی مسوولان و نمایندگان استان عملیاتی کنیم تا ضمن رفع دغدغه کشاورزان و مسوولان در توسعه استان اردبیل سهیم باشیم .
مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی و هیات همراه از مراکز درمان ناباروری قفقاز، آموزش کوتاه مدت، علمی و کاربردی و رشد فناوری گیاهان دارویی، دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان و بخش های مختلف اداری بازدید کرده و در جریان فعالیت های آنها قرار گرفتند .
گفتنی است:فعالیت مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی استان اردبیل از سال 89 آغاز شده و 6 رشته گرافیک ، حسابداری دولتی ، نرم افزار کامپیوتر ، فناوری اطلاعات و مهندسی تکنولوژی اطلاعات در این مرکز دایر بوده و 314 نفر در این رشته ها مشغول به تحصیل هستند .
برنامه های پژوهشی گیاهان دارویی ، پژوهش در فعالیت مهندسی بافت استخوان و راه اندازی مرکز درمان ناباروری قفقاز از جمله فعالیت های شاخص جهاد دانشگاهی استان اردبیل است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار