وبسایت رسمی پایگاه میراث جهانی پاسارگاد راه اندازی شد

شیراز (پانا) - مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد از راه اندازی وبسایت رسمی پایگاه میراث جهانی پاسارگاد با هدف قرار گیری در جایگاه معتبرترین منبع اطلاع رسانی مجموعه هخامنشی پاسارگاد برای مخاطبان از سراسر جهان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حمید فدایی افزود: وب سایت رسمی پایگاه جهانی پاسارگاد به آدرس www.Pasargadae.ir در دو نسخه فارسی و انگلیسی برای ارائه اطلاعات تاریخی، گردشگری، اخبار رویدادها و اطلاعیه­ های این مجموعه میراث جهانی راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: از دیگر اهداف این پروژه معرفی بهتر تحقیقات، فعالیت ها واقدامات پایگاه میراث جهانی پاسارگاد جهت حفظ و حراست موثر از آثار، تحقیق و پژوهش در این مجموعه تاریخی می باشد و به زودی مرکز اسناد مجموعه نیز بر روی سامانه راه اندازی خواهد شد.
مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد با اشاره به دیگر امکانات این وب سایت رسمی افزود: دسترسی به انتشارات، فصلنامه ها، منبع غنی رسانه­های تصویری مجموعه پاسارگاد، ارائه بروشور و راهنمای الکترونیکی جهت معرفی هرچه بهتر جاذبه­های تاریخی-گردشگری شهرستان پاسارگاد و آشنایی با صنایع دستی و فرهنگ اصیل مردم این منطقه، از امکانات دیگر این پایگاه اطلاع رسانی است.
فدایی در پایان خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک از نسخه های فرانسوی و ایتالیایی این وبسایت نیز رونمایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار