همزمان با روز حمل و نقل:

تجلیل از رانندگان سرویس مدارس در شیراز

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی فارس، رانندگان سرویس مدارس را انسانهایی شریف و زحمت کش دانست و از تلاش برای بهبود وضعیت رانندگان در آینده ای نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

محسن کلاری ، صبح امروز 26 آذرماه با حضور در تعدادی از مدارس شیراز از زحمات رانندگان سرویس این مدارس به نمایندگی از سایر رانندگان به منظور دقت در جابجایی و حمل و نقل دانش اموزان تجلیل و تقدیر کرد.

در مراسمی که به مناسبت روز حمل و نقل و به منظور تجلیل از رانندگان سرویس مدارس در شیراز برگزار شده بود، کلاری با اهدای شاخه گل از زحمات رانندگان تقدیر و برای انان ارزوی توفیق و سربلندی کرد.

کلاری در ادامه اظهار داشت: سازمان دانش آموزی در تلاش است در راستای بهبود وضعیت معیشت رانندگان سرویس مدارس و تسهیل امور از جمله پرداخت مساعده توسط شرکت و انعقاد قرارداد با اتحادیه صنف لاستیک فروش و تعویض روغن و تعمیرکاران گامهایی بردارند.

مدیریت و ساماندهی سرویس مدارس شیراز از سال 94 بر عهده سازمان دانش اموزی فارس گذاشته شده است که از ان زمان تاکنون شاهد تحولاتی از جمله تمام الکترونیک شدن روند ثبت نام سرویس مدارس و تخصیص سرویس دانش آموزان همزمان با شروع سال تحصیلی که آسودگی خیال را برای خانواده ها به همراه دارد، بوده ایم.

نزدیک به 120 هزار دانش آموز از خدمات سرویس در شیراز بهره مند می شوند که بیش از 9 هزار راننده مسئولیت جابه جایی و حمل و نقل این تعداد دانش آموز را برعهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار