پاکدشت میزبان همایش پیشگیری از اعتیاد

پاکدشت (پانا) - همایش آموزش پیشگیری از اعتیاد با حضور خانواده های مددجوی کمیته امداد شهرستان های جنوب شرق استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۳۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، خانواده های مددجوی کمیته امداد شهرستان های جنوب شرق استان تهران در همایش آموزش پیشگیری از اعتیاد شرکت کردند.

در این مراسم که به همت کمیته امداد شهرستان پاکدشت برگزار شد، خانواده ها با نحوه رفتار صحیح در مواجه با جوانان و فرزندان خود در خانواده آشنا شدند.

حجت الاسلام محمد مولایی معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران در این مراسم گفت:دشمن به صورت تدریجی منکرات را که یکی از آنها هم اعتیاد است در بین مردم جای می دهد.

حجت الاسلام مولایی در ادامه افزود:فعالیت دشمن در زمینه برنامه ریزی برای تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و برای رسیدن به این هدف پلید از تمام ابزارها استفاده می کند حتی اگر نیاز باشد از راه اسلام وارد می شود.

وی کم هزینه ترین و بهترین شیوه دشمن برای نفوذ در بین جامعه را تغییر نگرش و اعتقادات عنوان کرد و گفت: در این بین جوانان هدف اصلی دشمن هستند و خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و به این مسئله بیشتر توجه کنند.

احمد عبداللهی مدیر کمیته امداد امام خمینی پاکدشت که دیگر سخنران این مراسم بود، گفت:آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی و شیمیایی جبران ناپذیر است و مهمترین هدف از برگزاری این همایش ارتقای سطح آگاهی خانواده ها و جوانان که در رشد و پویایی جامعه شریک هستند می باشد.

عبدالهی در پایان افزود:یکی از سیاست های کلان کمیته امداد ترویج برنامه های فرهنگی در بین مددجویان و خانواده های تحت حمایت است که برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه های اجرایی این اداره است.

این همایش با حضور 350 میهمان در کانون شهدای دانش آموزی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار