فرماندار یزد:

ایستادگی دربرابر دشمن اتحاد مردم ومسئولین رامی طلبد/ فروش نفت باوجود پتانسیل های گردشگری در ایران ظل

خبرگزاری پانا:فرمانداریزد گفت: در حماسه اقتصادی هم مردم و هم تمامی مسئولین باید با قدرت تلاش کنند تا بتوانند در برابر صف آرایی دشمنان به خوبی ایستادگی کنند و این مهم جز با ایجاد سیستم اقتصادی درست و دور شدن از اتکای به نفت، میسر نخواهد شد.

کد مطلب: ۶۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عزیز ا... سیفی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: نظام اسلامی، نظامی است که بر سیاست دینی استوار است چرا که هرگز سیاست از دین جدا نمی شود.

وی گفت: با توجه به شرایط کشور و دشمنی دشمنان، استکبار جهانی، با تصور اینکه با تحریم ها و فشار اقتصادی بر مردم می توانند سیاست کشور ما را تحت تاثیر قرار دهد و مردم را از صحنه های سیاسی کشور دور کنند، حربه هایی را به کار می برد و اما این فشارها هرگز بر عقیده ی آن ها تاثیرگذار نیست.

سیفی افزود: هرچند گاهی برخی از سوء مدیریت ها فشار را بر مردم افزایش می دهد اما آنچه مسلم است مردم به کشور، انقلاب و نظامشان، شیفتگی خاصی دارند و بر اصول انقلابشان پایبند هستند چرا که افزایش ۴۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال قبل نمونه محرض این پایبندی بود.

ایستادگی در برابر دشمن اتحاد مردم و مسئولین را می طلبد

وی با بیان اینکه مردم در هر مشکلی اگر ببیند که دست دشمن در کار است، وارد صحنه خواهند شد افزود: با توجه به فرمایشات رهبری باید چند نکته را مد نظر داشت؛ نکته اول اینکه در حماسه اقتصادی هم مردم و هم تمامی مسئولین باید با قدرت تلاش کنند تا بتوانند در برابر صف آرایی دشمنان به خوبی ایستادگی کنند و این مهم جز با ایجاد سیستم اقتصادی درست و دور شدن از اتکای به نفت، میسر نخواهد شد و نکته دوم اینکه مردم وقتی می بینند دشمنان، در عرصه های کشور وارد می شوند، باید در مقابل آن ها آماده باشند و اگر کالایی تحریم شد با درست مصرف کردن در مقابل این حربه ها ایستادگی کنند.

سیفی با اشاره به منابع فراوان غیر نفتی کشور خاطر نشان کرد: می توان از شرایط اقلیمی ایران، تولید محصولات کشاورزی و حتی خدمات، در جهت رشد درآمد کشور استفاده کرد و اگر دولت مردان بخواهند منابع درآمدی خود را به منابع غیر نفتی سوق دهند، کمبودی از لحاظ منابع نخواهند داشت.

فروش نفت با وجود پتانسیل های گردشگری در ایران ظلم است

وی ظرفیت های گردشگری کشور ایران را در دنیا کم نظیر دانست و تأکید کرد: ایران از نظر گردشگری منابع وسیعی و از بعد آثار تاریخی، رتبه چهارم دنیا و در بعد اکوتوریسم رتبه دهم را دارا است بنابراین با وجود این پتانسیل ها فروش نفت در ایران ظلم بزرگی است .

این مسئول با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات گفت: مردم در طول انقلاب حماسه های بزرگی را آفریدند و با این حماسه ها دشمنان را ناامید کردند و در حال حاضر بزرگترین حماسه سیاسی کشور، همین انتخاباتی است که در آینده نزدیک پیش رو داریم چرا که می تواند بزرگترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب تاکنون باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات آینده در صحت کامل برگزار خواهد شد افزود: برنامه خاص استان برای انتخابات طبق برنامه زمان بندی وزارت کشور پیش خواهد رفت و با توجه به اینکه قانون انتخابات کشور یک قانون محکم همه جانبه است، می توان از آن به عناون مترقی ترین قانون های انتخابات دنیا یاد کرد.

سیفی اذعان کرد: مسئولین باید مانند گذشته سعی در اجرای صحیح روند انتخابات داشته باشند چراکه شبهاتی که از جانب برخی ها در مورد انتخابات مطرح می شود، یک دیدگاه شخصی و جانب دارانه حزبی است و باید دانست قانون محکمی در پس انتخابات ایران نهفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار