فرماندار شهرستان شیروان:

تبیین نقش مردم ومسئولین در فرایند مدیریت بهترکشوروظیفه رسانه هاست

شیروان (پانا)- ماندار شهرستان شیروان در چهارمین جلسه شورای اداری که با محوریت روز خبرنگار در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار گردید با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در جامعه گفت:تبیین نقش مردم ومسئولین در فرایند مدیریت بهترکشوروظیفه رسانه هاست .

کد مطلب: ۹۴۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تبیین نقش مردم ومسئولین در فرایند مدیریت بهترکشوروظیفه رسانه هاست

فرماندار شهرستان شیروان در چهارمین جلسه شورای اداری که با محوریت روز خبرنگار در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار گردید با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در جامعه گفت:تبیین نقش مردم و هم نقش مسئولین در فرایند مدیریت بهتر کشور و فضای اجتماعی و منافع ملی و شهرستانی و تسریع در فرایند توسعه کشور وظیفه رسانه هاست و حوزه رسانه باید هم مطالبات و درخواست های مردمی را و هم به نوعی مطالبات حاکمیتی را بیان کنند.

امین رضا مرآتی در رابطه با سفرهای مدیران ملی و کشوری در سطح رؤسای محترم جمهوری، مجلس شورای اسلامی، معاونین، هیأت دولت و وزراء به شهرستان شیروان افزود:حاصل هر کدام از این سفرها، اتفاق خوبی بود و خیر و برکات زیادی برای شهرستان شیروان داشت.

وی با اشاره به سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به شهرستان شیروان و بیان تشکر از حضور مردم و مسئولین، اظهار داشت: در بدترین شرایط اقتصادی کشور و فشارهای بین المللی و معیشتی که بر مردم وارد است، عصاره و چکیده این سفر، حضور با شکوه مردم و صدور پیام اقتدار نظام و ایستادگی ملی به دنیا بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان از اتصال شبکه انتقال آب شرب مصرفی روستائیان خانلق به آب شهری شیروان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان خبر داد و خواستار استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب شد.

تجلیل از خبرنگاران اصحاب رسانه، پخش کلیپ سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان شیروان و همچنین کلیپ بازسازی واقعه غدیر خم از دیگر برنامه های این جلسه بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار