انتصاب سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان/پایان 4 سال سرپرستی مهرمحمدی

تهران (پانا) - سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان پس از 4 سال و 3 ماه فعالیت تغییر کرد.

کد مطلب: ۶۹۱۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان در سال 90 بعد از تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد و پس از تغییر و تحولاتی در حوزه سرپرستی این مجموعه آموزشی محمود مهرمحمدی در تاریخ 24 شهریور سال 92 به عنوان سرپرست این دانشگاه انتخاب شد همچنین پس از گذشت بیش از 4 سال از این تاریخ باز هم با این حکم به فعالیت خود ادامه داد.
در نهایت پس از 4 سال و 3 ماه در دوره وزارت سید محمد بطحایی تغییرات به مدیریت دانشگاه فرهنگیان رسید و حسین خنیفر استاد دانشگاه علوم تربیتی دانشگاه تهران جایگزین محمود مهرمحمدی خواهد شد.
رزومه کاری سرپرست جدید دانشگاه
حسین خنیفر در سال ۱۳۴۸ در شهرستان شوش دانیال در استان خوزستان به دنیا آمد. وی پس از طی دوره متوسطه در دبیرستان شهید مطهری وارد مرکز تربیت معلم بوشهر شد و سپس تحصیلات خود را در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی آغاز کرد و در نهایت با مدرک دکتری مدیریت و برنامه‌ریزی در تهران فارغ‌التحصیل شد و به طور هم‌زمان تحصیلات حوزوی خود را نیز به صورت متفرقه کامل کرد.
خنیفر پس از ۱۸ سال خدمت در آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۳ به عنوان استادیار در دانشگاه تهران پذیرفته شد و با توجه به انبوه کتب و مقالات منتشره توانست در عرض ۳ سال به درجه دانشیاری و عضویت هیئت علمی (رسمی- قطعی) این دانشگاه نائل شده و در سال 1392 به درجه استاد تمامی نائل آمد. فعالیت‌های علمی او بسیار گسترده بوده که در این جا تنها به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.
رزومه کاری سرپرست سابق دانشگاه
محمود مهرمحمدی، زاده ۱۳۳۷ و سرپرست سابق دانشگاه فرهنگیان و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است.
مهرمحمدی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس (با مرتبه استاد) و دارای مدرک دکترای برنامه درسی و آموزش بوده؛ آثار، پژوهش‌ها و مسئولیت‌های متعددی در باب تعلیم و تربیت دارد و جوایز مهمی را نیز کسب کرده است. مهرمحمدی از مجریان و تدوین‌کنندگان اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌باشد و در تأسیس و فعالیت پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، انجمن مطالعات برنامه درسی و دانشنامه برنامه درسی نقش مهمی بر عهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار