مسابقات فرهنگی و هنری یادواره (اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال) در قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان: مسابقات فرهنگی و هنری به عنوان یکی از فعالیت های تربیتی است که به منظور کشف،رشد و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به فرهنگ و هنر ملی – اسلامی از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم با هدایت و نظارت اعضای ستاد برنامه ریزی مدارس در همه سطوح طرح ریزی و اجرا می شود.

کد مطلب: ۶۹۱۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: به همین منظور با تشکیل ستاد اجرایی مسابقات در آموزشگاه با ترکیب مدیر رییس ستاد ،معاون پرورشی و مربی دبیر ستاد ،معاونین آموزشگاه دبیر ادبیات ، و یکی از فرهنگیان هنرمند آموزشگاه گام اول را برای عملیاتی نمودن این دوره از مسابقات برداشته ایم .

وی افزود: کلیه دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات فرهنگی و هنری در تمامی رشته ها(گروهی و انفرادی)را در مرحله آموزشگاه در سایت همگام ثبت خواهیم نمود.آموزشگاه تا پایان آذرماه نسبت به اتمام مسابقات مرحله آموزشگاه اقدام خواهد ،و گزارشات مصور خود را حداکثر تا موخه 30/9/1396 به کارشناسی فرهنگی و هنری قوچان ارسال خواهد نمود.

جنگی گفت: همه ساله دانش آموزان این آموزشگاه رتبه های زیادی در بخش شهرستان و استان و کشوری کسب نموده اند که امسال هم به حول قوه خداوند متعال شاهد کسب موفقیت های جدیدی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار