بازدید فرماندار شیراز از اردوگاه شهید آیت الله دستغیب

فرماندار شیراز در بازدید از اردوگاه دانش آموزی شهید آیت الله دستغیب با تاکید بر توسعه فضای های دانش آموزی ، اردوگاه را مکانی امن و جذاب برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان و فرهنگیان برشمرد.

کد مطلب: ۶۹۰۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، در این بازدید حیدر عالیشوندی پروژه های سلامت اردوگاه شهید آیت الله دستغیب، را افتتاح کرد.

ایستگاه دوچرخه سواری یکی از پروزه های سلامت این اردوگاه دانش آموزی است که با ظرفیت بیش از 30 دوچرخه آماده ارائه خدمت به بازدیدکنندگان است و توسط فرماندار شیراز به بهره برداری رسید.

این مقام مسوول، قابلیت های اردوگاه را برای دانش آموزان جذاب دانست و گفت: وجود چنین فضاهایی یکی از نیاز امروز جامعه است که دانش آموزان و فرهنگیان بتوانند از آنها بهره مند شوند.

در این بازدید آقایان امیدوار و خوارزمی ازمعاونین فرمانداری و همچنین نظری معاون پرورشی و کلاری رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش فارس به عنوان میزبان، فرماندار را همراهی کردند.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس نیز در این بازدید ضمن اشاره به واگذاری این اردوگاه از مردادماه سال جاری به این سازمان گفت:از زمان در اختیار گرفتن این اردوگاه اقدام به انجام امور عمرانی مختلفی کرده ایم تا این اردوگاه بتواند شامل فضاهای ورزشی و تفریحی و مهارتی مناسب برای دانش اموزان گردد.

محسن کلاری در ادامه از افتتاح این پروزه های عمرانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی گفت: می کوشیم تا بخش های مورد نیاز برای رفاه کامل دانش اموزان و فرهنگیان عزیز را در اینجا گردهم آوریم تا این فضا محیطی امن و در دسترس برای گذران اوقات فراغت هموطنان باشد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر برروی لینک روبرو http://pana.ir/news/690139 کلیک نمایید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار