گرامی داشت روز دانشجو در لامرد؛

رئیس دانشگاه آزاد فارس: دانشجو به خلاقیت و اندیشه شناخته می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت:دانشجو تعالی بخش جامعه است که می تواند با نشاط خود در حوزه اندیشه فکر و خلاقیت جامعه را به سوی تعالی روانه کند.

کد مطلب: ۶۸۹۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، ویژه برنامه 16 آذر روز دانشجو با حضور دکتر کاوه پیشقدم دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس، فرماندار و مدیران و اساتید و دانشجویان دانشگاه های لامرد در سالن معلم این شهر برگزار شد.

دکتر محمد کاظم کاوه پیشقدم در این مراسم با برشمردن نقاط ضعف علوم تجربی در جوامع مختلف اظهار داشت:علاوه بر علوم تجربی علوم انسانی نیز در جوامع غربی نتوانسته رشد و تعالی را به ارمغان بیاورد و از این رو امروز شاهد بروز اندیشه هایی مثل اندیشه ترامپ ، ابوبکر البغدادی و یا داعش هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس افزود: اگر امروز به دنبال تمدن سازی و احیای تمدن ایرانی و اسلامی باشیم و شعار آن را سر دهیم برای تحقق آن چاره ای جز پیوند زدن علوم انسانی اسلامی و علوم پایه نداریم و بدون گره خوردن این حوزه ها این امر شدنی نیست.

وی دانشجو را تعالی بخش جامعه معرفی کرد و گفت: دانشجو با نشاط خود می تواند در حوزه اندیشه فکر و خلاقیت جامعه را به سوی تعالی روانه کند.
این مقام مسئول تاکید کرد: دانشجو به فرهنگ به ذهن به اندیشه و به خلاقیت شناخته می شود و همه این موارد در جوانان پرشور ایران اسلامی وجود دارد.

دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با تبریک روز دانشجو و ارج نهادن مقام دانشجو گزارشی در خصوص روند فعالیت های دانشگاه و اختصاص رشته های مختلف در دانشگاه ارائه کرد.

دانشجویان در دانشگاه های آزاد، دولتی، پرستاری ، علمی کاربردی و پیام نور در لامرد مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار