شبی پر از شادی و انرژی برای بمرانی ها و طرفداران این گروه

کنسرت ده سالگی بمرانی برگزار شد/اجرای قدیمی ترین قطعات تا پیتزا پپرونی

شامگاه گذشته گروه موسیقی بمرانی ده سالگی خود را با استقبال پرشور مخاطبان خود که در این مدت آن ها را همراهی کرده بودند با اجرای قطعات قدیمی و جدید خود جشن گرفتند.

کد مطلب: ۶۸۹۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، برج میلاد شب گذشته یازدهم آذرماه میزبان کنسرت گروه موسیقی بمرانی و طرفداران این گروه بود که دهمین سال حضورشان را با اجرای گلچینی از قطعات قدیمی و جدید جشن گرفتند. اجرایی که با سالنی مملو از جمعیت و شوروحال طرفداران این سبک موسیقی به یک اجرای شاد و پرهیجان تبدیل شد.

در ابتدای این کنسرت و در شروع اجرا بهزاد عمرانی خواننده گروه با اشاره به این که این اجرا طولانی تر از همیشه خواهد بود و قرار است قطعات زیادی توسط گروه اجرا شود، گفت: می خواهیم هم از آهنگ های قدیمی که هیشکی نشنیده بزنیم تا جدیدها، اگر حوصله تان سر رفت خودتان را گرم کنید و کم نیاورید.

اولین قطعه با استقبال فراوان به اجرا درآمد و برای اجرای قطعه بعدی مهیار طهماسبی و سردار سرمست به دعوت بهزاد عمرانی به روی سن آمده و گروه را همراهی کردند. «خیلی سخته» به اجرا در آمد و «کی چراغارو خاموش می کنه» از کارهای قدیمی گروه و «دربند تهران» اجرا شدند.

قطعه بعدی که اجرا شد از آلبوم «مخرج مشترک» بود و قطعه پس از آن «ژوزی» از آلبوم «جورابای لخت» که اجرای این قطعه با نوای سازدهنی مانی مزکا و گیتارنوازی بهزاد عمرانی همراه بود. قطعه «خیابونا» و «خورشید دزد» از آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» به اجرا در آمد و پس از آن حضور دوباره مهیار طهماسبی برای اجرای قطعه «تنهای تنها»

در اجرای قطعه بعدی شاهد تکنوازی گیتار بهزاد عمرانی بودیم با آوای ماکان که بسیار مورد استقبال حاضران در سالن قرار گرفت. پس از آن آهنگ «کهکشان» از آثار محمد نوری به اجرا در آمد و بهزاد عمرانی پیش از اجرای این قطعه به حضور رامین بهنا در سالن اشاره کرد و اینکه این قطعه توسط ایشان به گروه بمرانی سپرده شده تا بازخوانی شود. مهمان دیگری که در سالن حضور داشت کمال تبریزی کارگردان سینما که قرار است در جدیدترین اثر این هنرمند گروه بمرانی همکاری داشته باشند.

قطعه «گذشتن و رفتن پیوسته» که از قطعات جدید و مورد استقبال طرفداران بمرانی بود با زمزمه تمامی حاضران در سالن به اجرا درآمد و پس از آن اجرای قطعه «خیلی سخته» و سپس قطعه پایانی که «پپرونی» بود. این کنسرت به همت موسسه آوای هنر برگزار شد.

بمرانی گروه موسیقی بلوز و راک ایرانی است که در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را از فضای مجازی و کافه‌ها شروع کرد و هم‌اکنون از گروه‌های تاثیرگذار غیر متعارف داخل ایران است. تاریخچه تشکیل بمرانی به سال ۱۳۸۸ برمی‌گردد بهزاد عمرانی خواننده و نوازنده گیتار گروه در این سال‌ها از نام بمرانی برای نام مستعار خود در اجراهای خود استفاده می‌کرد. او بعد از چند اجرای تکی و انتشار آلبوم آسمان زرد خورشید آبی در سال ۸۸، با مانی مزکی و جهانیار قربانی آشنا شد که منجر به تشکیل گروه بمرانی گردید. انتشار آلبوم‌های موسیقی در سبک‌های مختلف بلوز و راک در سال‌های بعدی و شرکت در برنامه‌های تلویزیونی و خصوصاً همکاری با خندوانه نام این گروه را بر سر زبان‌ها انداخت تا جایی که هم‌اکنون بمرانی یکی از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی غیرمتعارف در داخل ایران به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار