درهمایش مهربانی با حمایت بنیاد دانش مطرح شد؛

دریافت خدمات مشاوره ای دانش آموزان دختر زاهدانی تحت پوشش بنیاد دانش

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر آموزش و آشنایی این دانش آموزان با مسائل حقوقی از جمله حقوق شهروندی و حقوق دانش آموزی و حقوق خانواده را مهم دانست.

کد مطلب: ۶۸۸۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان وبلوچستان: امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش همایشی ویژه دختران که از نعمت پدر محروم هستند با حضور مادران آنها برگزار نمود.

علیرضا نخعی صبر زینبی مادران فداکار این دانش آموزان را ستودنی عنوان کرد و همه ی تلاشهای خیرین و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت را در کمک به این دانش آموزان شایسته ی تقدیر دانست.

نخعی حضور خیرین نیک اندیش در مناطق محروم و کم برخوردار را باعث ترغیب و قوت قلب مسئولان و همچنین رضایت مندی مردم و در مرحله بالاتر رضایت خداوند عنوان کرد و اظهار داشت: باید از این حرکت ها و اقدامات خداپسندانه به بهترین نحو ممکن تجلیل و حمایت کرد.

مدیر عامل بنیاد دانش در این همایش بیان داشت: بنیاد دانش در راستای شکوفایی استعدادهای تحصیلی, مجموعه ای از خدمات آموزشی را به دانش آموزان تحت پوشش خود ارائه میدهد.

شرافت هدف از این خدمات را کمک به موفقیت تحصیلی دانش آموزان بورسیه و تامین نیازهای آموزشی و تربیتی آنها بیان کرد.

وی از مهمترین خدمات بنیاد دانش به دانش آموزان را برگزاری کارگاههای آموزشی و تربیتی, کلاسهای تقویتی, تهیه و توزیع کتب آموزشی, مشاوره و هدایت تحصیلی, کمکهای درمانی و سلامت اعلام نمود و گفت: در حال حاضر واحد آموزش بنیاد دانش عهده دار انجام خدمات آموزشی برای دانش آموزان در زاهدان ، سراوان و هامون می باشد.

در ادامه مشاور امور بانوان اداره کل این همایش را مقدمه ای برای اجرای طرح آموزش بهداشت بلوغ دختران دانست.

فرحناز کرد زابلی تصریح کرد: برنامه ريزي براي آمادگي دختران نوجوان در رو به رو شدن با مسايل بلوغ بايد بر اساس اطلاعات دقيق در مورد الگوي رفتاري و نيازهاي آموزشي آن ها پيش بيني و اطلاعات آموزشي لازم تدارك ديده شود.

شایان ذکر است: در پایان از سوی بنیاد دانش از دخترانی که توسط بنیاد دانش مورد حمایت قرار گرفته و حائز رتبه های برتر علمی شده بودند با لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار