کره شمالی موشک بالستیک جدید آزمایش کرد

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد کره شمالی سحرگاه روز چهارشنبه ( به وقت محلی ) یک فروند موشک بالستیک از استان «پیونگان جنوبی» شلیک کرد.

کد مطلب: ۶۸۸۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از صدا و سیما، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد کره شمالی سحرگاه روز چهارشنبه ( به وقت محلی ) یک فروند موشک بالستیک از استان «پیونگان جنوبی» شلیک کرد.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی همچنین اعلام کرد این موشک به سمت شرق شلیک شد و ارتش کره جنوبی به همراه آمریکا درحال بررسی جزئیات آن است. منبعی در دولت آمریکا روز سه شنبه تایید کرد کره شمالی یک آزمایش موشکی جدید انجام داده است. وی افزود جزئیات بیشتر در این خصوص هنوز به دست نیامده است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز سه شنبه با تایید آزمایش موشکی « احتمالی » کره شمالی اعلام کرد این موشک ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت گرینویچ انجام شده است. پنتاگون همچنین اعلام کرد درحال ارزیابی این آزمایش موشکی جدید کره شمالی است.

سخنگوی کابینه ژاپن اعلام کرد شینزو آبه نخست وزیر این کشور پس از آزمایش موشکی جدید کره شمالی دستور برگزاری نشست فوق العاده وزیران کابینه را برای بررسی شلیک موشکی جدید کره شمالی صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار