جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

تابلوهای راهنمای مسیر ناحیه منفصل شهری اندیشه نصب شد

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور هدایت رانندگانی که وارد ناحیه منفصل شهری اندیشه می‌شوند، 20 متر مربع تابلوهای راهنمای مسیر در این ناحیه شهری نصب شده است.

کد مطلب: ۶۸۷۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: تابلوهای راهنمای مسیر یکی از تجهیزات ترافیکی مهمی است که در راهنمایی و هدایت رانندگان نقش مهمی ایفا کرده و به سهم خود در کاهش بار ترفیکی معابر اثرگذار است.

وی عنوان کرد: در این راستا با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در 3 نقطه از ناحیه شهری اندیشه تابلوی راهنمای مسیر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه در مجموع حدود 20 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر در ناحیه شهری اندیشه نصب شده است، تصریح کرد: درخواست های مکرر ساکنان ناحیه شهری اندیشه و مشکل چندین ساله ای که به دلیل عدم وجود تابلوهای راهنمای مسیر با آن روبرو بودند، موجب شد نصب این تابلوها در برنامه کاری سازمان قرار بگیرد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: این تابلوهای راهنمای مسیر شامل آدرس دهی معابر داخل ناحیه شهری اندیشه بوده و در هدایت رانندگانی که وارد این ناحیه شهری می شوند، نقش مهمی ایفا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار