معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین؛

با تمام توان برای بازسازی مناطق زلزله زده تلاش خواهیم کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در بازدید از مناطق زلزله غرب کشور گفت:با تمام توان و بسیج امکانات برای بازسازی مناطق زلزله زده غرب کشور تلاش خواهیم کرد.

کد مطلب: ۶۸۷۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، علی فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین که با حضور در گیلان غرب استان کرمانشاه از نزدیک در جریان بازسازی این مناطق گرفت طی سخنانی گفت: استان قزوین به عنوان یکی از استان های معین برای کمک به بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه تعیین شده است.
وی افزود: بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در 209 روستا با چهار هزار واحد و یک شهر با 6 هزار واحد در شهرستان گیلان غرب کرمانشاه برعهده استان قزوین قرار گرفته است.
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه مسئولیت احداث ٢6٠٠ واحد مسکونی آسیب دیده استان کرمانشاه بر عهده استان قزوین قرارگرفته است ادامه داد: مراسم آغاز عملیات بازسازی اماکن خسارت دیده شهرستان گیلان غرب در روستای شنغال بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب برگزار شد و با توجه به بسیج همه امکانات مردمی و دولتی بخصوص درذ بخش عمرانی امیدواریم در کمترین زمان ممکن کار آوار برداری و ساخت و ساز اماکن اختصاص داده شدهخ به استان قزوین پایان یابد.
معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: خوشبختانه استان قزوین با حضور موفق در منطقه توانست الگوی خوبی از نحوه مدیریت در بحران را نشان دهد و با انتقال چند دستگاه خانه اسکیمویی برای اقامت موقت حادثه دیدگان کارهای خوبی صورت گرفته است که تداوم خواهد یافت.
وی بیان کرد: استان قزوین به عنوان معین کرمانشاه به دلیل توانمندی در ساخت و سازها قرار است بازسازی ۲۰۰ روستا را بر عهده بگیرد و با کمک همه دستگاههای اجرایی استان و تامین تجهیزات مورد نیاز امیدواریم این ماموریت بخوبی انجام شود.
فرخزاد معاون محترم هماهنگی امور عمرانی به همراه پیر مرادی مدیر کل دفتر فنی ، زاهد پور مدیر کل بحران استان ، حبیبی مدیرکل دفتر روستایی استانداری سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان و معاونین ایشان و مدیر کل بنیاد مسکن استان ضمن بازدید از مناطق زلزله زده در جلسه مدیریت بحران شهرستان گیلانغرب و همچنین در جلسه ای با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان در محل استقرار سپاه قزوین در سرپل ذهاب حضور یافت و بازدیدی نیز از پایگاه هلال احمر استان در مناطق زلزله زده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار