رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر خبرداد :

بهره‌برداری ازمراکز تحقیقاتی منابع انسانی و مهندسی پزشکی واحد اسلامشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌شهر از افتتاح دو مرکز تحقیقاتی و تبدیل واحدهای فناور این دانشگاه به شرکت‌های دانش‌بنیان تا پایان سال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۶۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، محمودرضا اسفندیاربرنامه‌های واحد اسلامشهر در سال جاری را بیان کرد و گفت: در حوزه پژوهشی دو مرکز تحقیقاتی با عنوان های مرکز تحقیقات و توسعه منابع انسانی و مرکز تحقیقات مهندسی پزشکی تا پایان سال راه‌‌‌اندازی می‌‌‌شود .

وی از برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌ها برای تبدیل سه واحد فناور مرکز رشد به شرکت‌های دانش‌‌بنیان با مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا پایان سال خبر داد و افزود: سال جاری سه یا چهار آزمایشگاه تخصصی در مقطع تحصیلات تکمیلی و در رشته‌‌های فنی و مهندسی و تربیت‌بدنی افتتاح می‌‌شود .

اسفندیار ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا مراحل توسعه و افتتاح کتابخانه و قرائت‌‌خانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را تا پایان سال به پایان برسانیم .

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر تکمیل پروژه ساختمان تحصیلات تکمیلی با 4700 مترمربع زیربنا تا پایان سال جاری و بهره‌برداری تا اوایل سال آینده را از جمله مهمترین برنامه‌‌های واحد متبوعش دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام و تبیین سیاست‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دور جدید مدیریت از سوی رئیس هیأت امنا و رئیس دانشگاه، ارتقای کیفیت آموزشی، اولویت به مباحث فرهنگی و درآمدزایی از طریق غیر شهریه از برنامه‌های واحد اسلامشهر است که زمینه‌های تحقق آنها در دست پیگیری است .

/ خبرنگار : ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار