پلمب 16 واحد صنفي متخلف در اراك

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در راستاي اجراي طرح نظارت بر اماكن عمومي اراك 16 واحد صنفي متخلف شناسايي و پلمب شد.

کد مطلب: ۶۸۶۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی، مهدی تقوی نیا افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی و جلو گیری از بروز تخلفات صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با همکاری اتحادیه های صنفی، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با بکارگیری تمام توان در دستور کار خود دارند.

وی ادامه داد: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری ها طی هفته گذشته با همکاری اتحادیه های صنفی از 85 واحد صنفی در سطح شهر اراک بازدید شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی بیان کرد: در این طرح نظارتی 16 واحد صنفی متخلف شناسایی، با هماهنگی مقام قضایی پلمب و برای 46 واحد متخلف دیگر اخطار پلمب صادر شد.

تقوی نیا ایجاد فضایی امن و تامین آرامش شهروندان را مهمترین هدف در اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی عنوان کرد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را به مرکز فوریت های 110 اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار