باند آدم ربایی مسلحانه در تربت جام متلاشی شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باند آدم ربایی مسلحانه در تربت جام با آزادی گروگان وبازداشت متهمان متلاشی شد.

کد مطلب: ۶۸۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سردار قادر کریمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران پلیس تربت جام در جریان ربوده شدن جوان ۱۷ ساله ای به نام دانیال قرار گرفتند و با توجه به حساس بودن موضوع، تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند .

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی خیلی زود یکی از اعضای این باند آدم ربایی که جوان ۲۲ ساله ای است را شناسایی کردند و در اقدامی غافلگیرانه این جوان دستگیر شد .

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم پس از اینکه در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفته به ناچار دو همدست دیگرش را لو داد و ادعا کرد که نقشه آم ربایی را از چند روز قبل طراحی کرده بودیم و دانیال که طعمه این نقشه بود را ۳۰ آبان ماه در مسیر مدرسه اش ربودیم و در تماس با خانواده اش خواستار پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان در ازای آزادی فرزندشان کردیم .

وی ادامه داد: ماموران با توجه به اطلاعات به دست آمده دو متهم دیگر پرونده را شناسایی کردند و آدم ربایان وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند پس از ۱۰ ساعت از زمان آدم ربایی، گروگان خود را رها کردند و پسر نوجوان به آغوش خانواده‌اش بازگشت. ماموران در گام بعدی موفق به دستگیری دومین عضو این باند آدم ربایی شدند اما سومین عضو این گروه موفق به فرار شد.

در ادامه دانیال ۱۷ ساله طعمه گروگان گیران درباره جزئیات ربودنش به ماموران پلیس آگاهی تربت جام گفت: زمانی که آدم ربایان مرا ربودند اقدام به بستن چشم‌هایم کرده و با اسلحه‌ای که در دست داشتند بارها مرا تهدید کردند و حتی برای ترساندن من اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

کریمی افزود: با توجه به این اظهارات پسر نوجوان تحقیقات از دو متهم دستگیر شده وارد مرحله دیگری شد و آنها اعتراف کردند که یک اسلحه کلت نیز در اختیار داشته‌اند که در این شاخه از تحقیقات، ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری متهم و اسلحه کلت جنگی و همچنین کشف دیگر جرائم اعضای باند آدم ربایی مسلحانه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار