آمادگی تمام ظرفیت های استان مرکزی برای کنفرانس GIS در صنعت آب و برق

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: تمام ظرفیت های موجود در استان مرکزی برای برگزاری چهارمین کنفرانس ملی كاربرد GIS در صنعت آب و برق بکار گرفته می شود.

کد مطلب: ۶۸۴۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، ظفرافشون در جلسه هماهنگی جهت برگزاری چهارمین کنفرانس ملی کاربرد GIS در صنعت آب و برق که در استانداری مرکزی برگزار شد، افزود: تدابیر و برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری شایسته این کنفرانس صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: کنفرانس فرصتی است برای محققان و دانش پژوهان، تا با تبادل اطلاعات با یکدیگر گامی مفید و موثر در راه اعتلای صنعت آب و برق کشور بردارند.

فیلی حمایت همه جانبه استانداری مرکزی و دستگاه های اجرایی ذیربط را برای برگزاری این کنفرانس اعلام کرد.

وی بیان کرد: نتايج حاصل از مشاركت و ارائه تجربيات علمی در زمینه GIS بعد از كنفرانس در اختيار ساير دستگاه ها نيز قرار می گيرد.

در ادامه نشست رئیس برگزاری این کنفرانس نیز از آخرین وضعیت فعالیت کمیته های اجرایی و شورای سیاستگذاری گزارشی ارائه کرد.

شبیهی اضافه كرد: هدف از برگزاري اين كنفرانس معرفي آخرين دستاوردها و يافته هاي علمي و پژوهشي gis و sdi در ايران و جهان و تبادل تجربيات حاصله و بالا بردن سطح علمي در استان مركزي مي باشد.

وی با بیان اینکه نخستین بار است که کنفرانس براساس GIS و توسط اپلیکیشن برگزار می شود، افزود: در اين كنفرانس بنیاد سحاب برای اولین بار جایزه وِِیژه به برگزیدگان علمی اهدا می کند.

چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در مدیریت صنعت آب و برق با رویکرد «هم اندیشی و هم افزایی در فعالیت‌های انجام شده در زمینه GIS» در 22 و 23 آذر ماه 1396 به میزبانی صنعت آب و برق استان مرکزی و در شهر اراک برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار