مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

مهارت آموزی و آموزش صحیح محور ارتقای ایمنی در صنعت برق است

اراک(پانا)- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این همایش گفت: مهارت آموزی و آموزش صحیح به عوامل اجرایی محور ارتقای ایمنی در صنعت برق است.

کد مطلب: ۸۲۰۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مهارت آموزی و آموزش صحیح محور ارتقای ایمنی در صنعت برق است

محمد اله داد در نهمین همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی که در آستانه برگزار شد افزود: توجه کارگران و کارفرمایان در رعایت نکات ایمنی بسیار مهم و افزایش سطح اطلاعات و آگاهی کارکنان و پیمانکاران بسیار موثر و مفید است و نقش مهم و بازدارنده ای در جلوگیری از حوادث دارد.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی مناسب در مقابله با بروز سوانح رانندگی ادامه داد: با رعایت نکات ایمنی در رانندگی می توان امیدوار بود که شاهد کاهش قابل توجه سوانح رانندگی در سطح کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه بهترین راهکار برای مقابله با حوادث ناشی از کار، پیشگیری قبل از حادثه است، اظهار داشت: مطالعه و بررسی همه جانبه محیط کار، تجزیه و تحلیل حوادث به وقوع پیوسته، کنترل و نظارت و آموزشی و بررسی اثربخشی آن نقش مهمی در کاهش و پیشگیری حوادث دارد.

اله داد هدف از برگزاری این همایش را ارتقای فرهنگ ایمنی و افزایش هوشیاری ایمنی در حین کار عوامل فنی و کارگری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تقویت و افزایش سطح فرهنگ ایمنی که همان نظام باورها و ارزش های مشترک یک سازمان، نسبت به ایمنی کار می باشد،بسیار ضروری است، بیان کرد: توجه به این مهم باعث ارتقای سلامتی نیروی انسانی شاغل در سازمان می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی کسب رتبه‌های برتر کشوری در زمینه پیک سایی، جشنواره شهید رجایی، ارزیابی عملکرد شرکت‌های توزیع برق کشور، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل،صیانت از حقوق شهروندی، ایمنی و.. را از دستاوردهای این شرکت عنوان کرد.

اله داد برگزاری 44 مورد مانور شناسایی و رفع موانع تبلیغاتی از روی پایه های برق و جمع آوری آنها، آموزش ایمنی برق برای دانش آموزان مدارس و کارآموزان سازمان فنی حرفه ای در سطح استان را از جمله فعالیت های انجام شده در حوزه ایمنی برشمرد.

در این همایش46 نفر از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی که در رعایت نکات ایمنی برتر شناخته شده اند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار