برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

​رئیس مجمع نمایندگان فارس با تاکید بر اینکه پستهای سیاسی و اجتماعی نعمتی گران بها هستند که خداوند به بندگان خاص خود اعطا می کند گفت: مسوولین باید قدردان این نعمت باشند و در راستای خدمت رسانی بیشتر به جامعه گام بردارند.

کد مطلب: ۶۸۲۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سید محسن علوی نقطه اتکا نظام را مردم دانست و افزود: امروز دشمنان ما توطئه جدایی مردم از نظام را در سر دارند و با وارد کردن فشارهای اقتصادی مختلف بر مردم درصدد اجرای برنامه های خود هستند.

وی تصریح کرد: امروز باید خدمت رسانی ها را رسانه ای کنیم، بی توجهی و سانسور کردن خدمات دولت و مسوولین کمک کردن به توطئه های دشمنان است و مردم باید نسبت به خدماتی که در حال انجام است آگاه شوند.
رئیس مجمع نمایندگان فارس ضمن تقدیر از زحمات دکتر ایمانیه اظهار داشت: خدمات دکتر ایمانیه به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این ۱۲ سال که دوبار مورد تقدیر از سوی رهبر معطم انقلاب واقع شده است و دریافت لوح تقدیر جشنواره سلامت و کسب رتبه برتر علمی دانشگاه در این مدت شایسته تقدیر و قدردانی است.
وی تصریح کرد: در این ۱۲ سال شاهد تحولی عظیم در حوزه سلامت و درمان بودیم و به حق اگر بخواهیم از مدیران خود و خدمات آنها دفاع کنیم باید از آنها به نحو شایسته تقدیر کنیم.
علوی ابراز داشت: اکثر نمایندگان استان فارس معتقد به ابقای دکتر ایمانیه در سمت ریاست دانشگاه بودند اما اما نظر خود ایشان بر ایجاد فرصت به سایرین بود.
وی با اشاره به حضور دکتر علی بهادر به عنوان رئیس جدید این دانشگاه افزود: دکتر بهادر نیز از ذخایر ارزشمند علمی کشور هستند که با تجربیاتی که در حوزه بهداشت و درمان دارند فرصت خوبی برای رشد بیشتر استان و خصوصا خدمت رسانی به مناطق محروم در پیش رو دارند.

دکتر محمد هادی ایمانیه رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم گفت: از ابتدای قبول مسوولیت من در پستهای مدیریتی 4 هدف کلی را دنبال می کردم که مهمترین و اصلی ترین آن ارایه الگویی از مدیریت اسلامی بوده که برداشت من از یک مدیریت اسلامی پاکدستی و وقت گذاربودن و مهربانی و دلسوزی توجه ویژه به نیازمندان و محرومان است مدیریتی که کمترین ها را برای خانواده و دوستان خودش باشد.
دومین هدف من تربیت نسل جوانی بوده که آینده کشور در دست آنان است، افرادی که اعتماد به نفس داشته باشند و برای این کشور و اعتقادات خود بجنگند.
ایمانیه تلاش برای رفع محرومیت از مناطق محروم و مردمی که نیازمند دکتر و دندانپزشک هستند را سومین هدف خود برشمرد و افزود: کارهای زیادی از بعد انقلاب در کشور انجام شده است و اکنون نیز جای کار بسیار است.
وی گفت: باید از حیثیت دانشگاه علوم پزشکی در کشور و در دنیا غیرتمندانه دفاع کنیم.


مراسم تکریم و معارفه‌ی رئیس دانشگاه با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد .

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز روسای دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجود دکتر ایمانیه را مایه دلگرمی تمام دانشگاهیان دانست .

حجت‌الاسلام حمید مقامی با بیان اینکه ایمانیه در دانشگاه علوم پزشکی به عنوان عضو هیئت علمی حضور خواهد داشت، لزوم استفاده از ظرفیت‌های این نیروی توانمند را متذکر شد .

مقامی حضور علی بهادر به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه روند رو به رشد خود را حفظ کند .

رییس هیئت مدیره‌ی مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز در این مراسم گفت: اگر فعالیت خیرین نبودند، بسیاری از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها فعال نبود،‌ حضور خیرین در عرصه‌ی کار نتیجه میلیاردها هزینه شدن در امر بهداشت و درمان است .

محمود تابنده افزود: اگرچه این کار توسط مجمع خیرین تامین سلامت و نیکوکاران انجام شد اما اگر همراهی و همدلی مسئولان استان به‌ویژه رئیس دانشگاه نبود این اتفاق‌ها انجام نمی‌شد .

تابنده با اشاره به احداث بیمارستان‌های بزرگی نظیر پیوند، مادر و کودک، امیر و توسط خیرین و نیک‌اندیشان، گفت: درست است که افرادی علاقه‌مند پیگیر انجام چنین اقداماتی بودند اما حمایت مسئولان استان تاثیرگذار بوده است .

در این مراسم با قدردانی از دکتر محمدهادی ایمانیه برای مدیریت 12 ساله بر دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر علی بهادر به‌عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد و دکتر ایمانیه نیز به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاههای علوم پزشکی کشور منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار