مراسم افتتاحیه سفیران سلامت منطقه با حضور رئیس اداره در آموزشگاه فاطمه

زنگ نمادین سفیران سلامت در آموزشگاه فاطمه زهرا (س) منطقه ضیاء آباد به صدا درآمد.

کد مطلب: ۶۸۲۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناازاداره آموزش و پرورش منطقه ضیاءآباد در راستای اجرای برنامه های هفته سلامت، مراسم نمادین آغاز هفته سلامت و همایش سفیران سلامت دانش آموز منطقه ضیاءآباد با حضور آقایان رحمانی و سعیدی ریاست و معاونت پشتیبانی منطقه و کارشناس تربیت بدنی و بهداشت و فرهنگی هنری منطقه در جمع سفيران سلامت دانش آموز در تاريخ 16/08/96 ودر محل آموزشگاه فاطمه زهرا (س) برگزار شد .

محمد رضا رحمانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه در این مراسم گفت : برنامه سفیران سلامت دانش آموزی این فرصت را برای دانش آموزان مهیا می‌کند که آگاهی‌های لازم در خصوص موضوعات سلامت و محیط‌زیست را کسب و آن را به سایر همسالان منتقل کنند.

رحمانی افزود : انسان سالم و تندرست است که می تواند کاری مفید به فایده انجام دهد و از جمله اهداف طرح سفیران سلامت در مدارس همین موضوع است که با ارتقای سطح سلامت و ایجاد رابطه ای مستحکم بین خانواده و مدرسه بستر را برای وقوع اتفاقات خوب و مثمر ثمر در مدارس فراهم سازد .

گفتنی است در ادامه، برنامه های متنوعی نظیر قرائت سوگندنامه سفیران سلامت دانش‌آموزی، اجرای سرود ، مقاله خوانی اجرا شد .

در پایان همايش نیز غذای نذری که همکاران آموزشگاه فاطمه زهرا (س) به کمک اولیاء دانش آموزان به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی تدارک دیده بودند بین مهمانان و دانش آموزان حاضر در مراسم پخش گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار