نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

مرز ما، ناموس ما و مرزبانان ما، نگهبانانِ ناموس ما هستند

امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن محکوم کردن جنایت پژاک در غرب کشور گفت: مرز ما، ناموس ما و مرزبانان ما، نگهبانان ناموس ما هستند.

کد مطلب: ۶۸۲۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،آیت الله سید حسن عاملی اضافه کرد: سازمان تروریستی پژاک قبلا در اثر تلفات فوق العاده بنای درگیری را کنار گذاشته بود اما از اول امسال با حمایت های مالی عربستان، دوباره دست به اسلحه برده اند تا سخن بن سلمان را عمل کنند که گفته "جنگ را باید به داخل ایران منتقل کنیم ".

نماینده ولی فقیه در استان با تشکر از کشاورزان تمام شهر های استان بخاطر پرداخت زکات، شهرستان خلخال را به عنوان رتبه اول زکات اعلام کرد و گفت: امسال بیش از سه میلیارد زکات توسط کمیته امداد از کشاورزان مومن و متدین استان اخذ شده و در نیازهای خود روستائیان و فقراء منطقه مصرف شده است .

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سخن رئیس مجلس که گفته "تمام مجوزهای احداث فرودگاه قم و فاینانس لازم برای احداث آن طی سه ماه آینده به نتیجه خواهد رسید" گفت: اینکه امکانات مواصلاتی یک استان سه ماهه حل شود و یک استان بیش از ده سال گرفتار شود، راه درستی برای مدیریت کشور نیست و باورها را تباه می کند .

وی در خصوص منطقه آزاد نیز گفت: اخذ امضاء و وثوق از نمایندگان و لابی گری قوی باید از حالا شروع شود .

عاملی در بخش دیگری از خطبه ها به زلزله سیاسی عظیم در عربستان و شیطنت های منطقه ای این رژیم شرور اشاره کرد و گفت: آنچه در داخل عربستان می گذرد، جنگ قدرت در لباس مبارزه با فساد و اختلاس و دزدی است و در منطقه تلاش می کند تا بعد از شکست های فراوان به نحوی شرائط را به نفع خود تغییر دهد اما در همه این تلاشها، نتیجه عکس گرفته و شکست خورداند .

وی ادامه داد: دروغ و اتهام و افتراء در تمام تلاشهای عربستان موج می زند؛ آنها تمام راه ها را به یمن بسته اند اما می گویند موشک های بالستیک از طرف ایران به انصارالله داده شده است ؛هدف آنها از این دروغ بزرگ کاستن از تحقیر خودشان است تا نگویند عربستان در برابر شبه نظامیانی به نام حوثی ها عاجز مانده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار