فرمانده مرزبانی ناجا :

مرزنشینان مرزبانان واقعی کشور هستند

اردبیل (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرز نشینان در کنار نیروهای مسلح و مرزبانان مدافع حریم کشور هستند گفت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران از جمله امن‌ترین مرزهای جهان با توجه به ناآرامی‌های منطقه است.

کد مطلب: ۸۰۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مرزنشینان مرزبانان واقعی کشور هستند

سردار قاسم رضایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید مرزبانی استان اردبیل اظهار داشت: نیروهای مسلح افتخار دارند که فرمانده آنها مرجعیت تقلید و ولی فقیه بوده که این خود بستر رشد و توفیق الهی برای نیروهای مسلح است.

وی گفت: نیروهای مرزبانی با کمبود امکانات و تجهیزات در نقاط مرزی کشور با فداکاری به کشور خود خدمت می‌کنند که با وجود شرایط سخت هیچ گلایه‌ای از کمبود امکانات و مشکلات ندارند٬ چرا که عشق به صیانت از کشور خود دارند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به این که خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است٬ افزود: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی٬ انگیزه دفاع از کشور بسیار بالا بوده و خود مرزنشینان٬ مرزبانان واقعی هستند که در 8 سال دفاع مقدس این موضوع به خوبی مشاهده شد.

رضایی تصریح کرد: اگر کشور ما دارای امنیت بالا بوده به برکت غیرت مرزنشینان به خاک جمهوری اسلامی ایران است که خود در کنار نیروهای مسلح و مرزبانان مدافع کشور هستند.

وی بیان کرد: وجود فرهنگ ایثار و شهادت سبب شده که نظام جمهوری اسلامی ایران به دژ محکمی در منطقه تبدیل شود و مرزهای جمهوری اسلامی ایران٬ از جمله امن‌ترین مرزهای جهان است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در موضوع تهاجم فرهنگی و هدف گرفتن اخلاق و رفتارها٬ دشمن برنامه‌ریزی دقیقی داشته و سعی دارد از این حوزه وارد جنگ با ایران شده و ارزشهای اسلامی را بی‌ارزش کند.

در این مراسم، سردار سرتیپ دوم هوشنگ حسینی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل معرفی و از زحمت سرهنگ طاهری فرمانده سابق مرزبانی استان قدردانی شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار داشت: تمامی فعالیت‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد زیر سایه امنیت بوده و نیروهای نظامی و انتظامی کشور نقش ویژه‌ای در تأمین امنیت کشور دارند.

حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی افزود: از ویژگی‌های استان می‌توان به تعامل و هماهنگی شورای تأمین استان اشاره کرد که با وجود مرزی بودن استان اردبیل٬ کوچکترین ناامنی و مشکل امنیتی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار