مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

3500 مدرسه استان اصفهان در حال برگزاری نماز جماعت هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هم اکنون 3500 مدرسه در حال برگزاری اقامه نماز جماعت هستند که آمار قابل توجهی است.

کد مطلب: ۶۸۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد حسن قائدیها در جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: اگر قرار است اقدامی در بحث تربیت دانش آموزان صورت بگیرد، آغاز آن باید در بحث نماز صورت بگیرد و جز این نباید دنبال مسیر دیگری وجود داشته باشد.

وی در ادامه اظهاراتش با تاکید بر اینکه در مدارس در رابطه با مباحث دینی اقدامات زیادی انجام می گیرد، افزود: هم اکنون در بعضی از شاخص ها بیش از 300 درصد رشد را به خود اختصاص داده ایم این در حالی است که باید در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز اقدامات بیشتری صورت بگیرد.

محمد حسن قائدیها عنوان کرد: هم اکنون 3500 مدرسه در حال برگزاری اقامه نماز جماعت هستند که آمار قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: اگر دانش آموزان در نماز جماعت شرکت می کنند، نشان دهند آماده شدن آنها برای رسیدن به انسانیت و دیگر خصوصیات برتر برای زندگی آینده است بنابراین همه دستگاه ها باید برای ترویج فرهنگ نماز در میان دانش آموزان وارد عمل شوند.

وی اعلام کرد: در راستای ترویج فرهنگ نماز و ترغیب دانش آموزان به اقامه نماز جماعت در مدارس، صدا و سیما باید به صورت جدی تری در بحث اطلاع رسانی وارد عمل شود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح مبین و آموزش مدرسین خانواده از جمله موضوعات مهمی هستند که به طور جدی وارد عمل خواهیم شد و سعی می کنیم اقدامات لازم را در این جهت انجام دهیم.

محمد حسن قائدیها به اهمیت آموزش مدرسین خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده ها نقش موثری در ترغیب پیدا کردن دانش آموزان به اقامه نماز جماعت در مدارس دارند به طوری که در آموزش خانواده باید دعوت ویژه ای از والدین صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار