برگزاری سلسله نشست های بزم اندیشه

نهادهای علمی و فرهنگی به دلیل ماهیت، ماموریت و ضرورت تعامل ، نیازمند هم اندیشی ، مشارکت و نقد و نظر علمی هستند.

کد مطلب: ۶۸۲۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، برگزاری سلسله نشست های بزم اندیشه با هدف گفتمان سازی سند تحول بنیادین با عنوان چشم اندازی به تربیت رسمی و عمومی با محوریت کتاب تفکر و سبک زندگی با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین و نمایندگان سازمان بهزیستی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، سازمان مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه اصفهان، سازمان امور زندان، استانداری و سازمان ارشاد و تبلیغ اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

خلیلی رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی گفت آموزش و پرورش با ارائه خدمات آموزشی و پرورشی و مهم تر از همه ایفای نقش فرهنگی و تربیتی بیش از هر ارگان و نهاد دیگری نیازمند اندیشه های ناب صاحبنظران و نخبگان عرصه تعلیم و تربیت می باشد.

وی تصریح کرد در راستای ابلاغ سازمان پژوهش و برنامه ریزی، با عنایت به مزیت های نسبی استان و ظرفیت علمی استان اصفهان، در بهمن ماه میزبان برگزاری نشست علمی بزم اندیشه با عنوان چشم اندازی به تربیت رسمی و عمومی با محوریت کتاب تفکر و سبک زندگی می باشد.

وی تصریح کرد : گفتمان سازی سند تحول و برنامه درس ملی از اهداف اصلی این نشست می باشد.

وی در جمع مسئولین و نمایندگان ارگانها اذعان داشتند هم اندیشی و مشارکت علمی ارگانها و دستگاههای مرتبط زمینه مناسبی در جهت اهداف برنامه درسی ملی می باشد و از آنان خواست تا با توجه به ظرفیت های موجود، توان خود را در اجرای این نشست قرار دهند.

از جمله برنامه های مقدماتی در اجرای هرچه با شکوهتر این همایش، ارسال فراخوان نقد و بررسی کتاب تفکر و سبک زندگی در استان و استفاده از نظرات همکاران فرهنگی، تشکیل کمیته علمی و تخصصی تولید محتوای الکترونیکی ویژه درس تفکر و سبک زندگی، تشکیل کمیته علمی با حضور اساتید دانشگاه های دولتی و دانشگاههای آزاد استان در جهت غنی سازی و نقد و بررسی کتاب می باشد.

در ادامه نشست علمی بزم اندیشه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را ارئه نمودند و مقرر گردید این جلسات تا زمان همایش همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار