معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آ.پ استان البرز:

قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است

حسین رحمانیان در جلسه هفته پژوهش گفت :پژوهش یکی از نیازهای اساسی برای رسیدن به پیشرفت و توسعه همه جانبه یک کشور است و قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است.

کد مطلب: ۶۸۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز در کرج، حسین رحمانیان در جلسه هفته پژوهش گفت :پژوهش یکی از نیازهای اساسی برای رسیدن به پیشرفت و توسعة همه جانبه یک کشور است و قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است .

رحمانیان در جمع معاونین پژوهشی ،کارشناس مسئولان ورابطین پژوهشی نواحی ومناطق تابعه گفت: پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید و نیروی محرک توسعه در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سیاست و جامعه است.

وی افزود: تحولات کنونی نشان از گسترش روز افزون اهمیت علم و تحقیق است و از این رو می‌توان گفت بین پیشرفت بخش تحقیق و شتاب توسعه فراگیر و پایدار در هر کشور ارتباط مستقیم برقرار است .

وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد در راستای ایجاد انگیزه و گسترش روحیه پژوهش گری در جامعه برنامه های هفته پژوهش در دو قسمت نمایشگاه و آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر برگزار گردد .

وی در پایان یاد آور شد با توجه به کسب رتبه برتر برنامه های پژوهشی در سال گذشته، امید است باتلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته بر اساس زمان بندی معین بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار