نماینده مردم سلسله ودلفان

پست بانک تنها نهاد مالی و بانکی موفق درمناطق روستائی وکم برخوردار است

علی رستمیان نماینده مردم سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی در نشست مدیران استانی مرتبط با حوزه روستایی گفت:پست بانک تنها نهاد مالی و بانکی موفق درمناطق روستائی وکم برخوردار است.

کد مطلب: ۶۸۱۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان،وی اظهار داشت: پست بانک ظرفیتهای مناسبی جهت ارائه خدمات متنوع در راستای توسعه و اشتغال در روستاها دارد که می توان با استفاده از این ظرفیتها اقدامات مؤثری را در جهت رشد و توسعه جوامع روستايي اعمال نمود.

ایشان از جمله اقدامات در خور تحسین این بانک را، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی به روستائیان در جهت ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی این مناطق ؛ و نیز توسعه بانکداری الکترونیک در سطح روستاها بویژه نصب خودپرداز های باجه های روستایی دانست.

علی رستمیان در ادامه عملکرد این بانک را در استان بویژه در روستاها و مناطق محروم که در راستای حمایت از افزایش تولیدات کشاورزی می باشد، شایسته تقدیر دانست.

وی در پایان نشست بر واگذاری خدمات قابل ارائه دستگاههای مرتبطه به دفاتر خدمات بانکی تاکید نمود.

فرزاد رستمی مديریت شعب پست بانک استان لرستان در این نشست ضمن اشاره به ماهیت پست‌بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و IT و خرده بانکداری کشور گفت: هدف اصلی این بانک اجرای سياستهاي دولت در حوزه های روستایی و کم برخوردار است که در راستای این مهم طی هفت ماهه گذشته سال جاری مبلغ 200 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی و در قالب 255 پروژه، در جهت ایجاد اشتغال و کمک به افزایش تولیدات کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار پرداخت شده است.

گفتنی است این جلسه با ریاست رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای مرتبط با حوزه روستایی و با دبیری پست‌بانک استان لرستان در محل این مدیریت برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار