معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج خبر داد:

هفتمین جشنواره نوجوان سالم در مدارس کرج 1 برگزار می شود

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج از برگزاری هفتمین جشنواره نوجوان سالم در مدارس ناحیه یک کرج خبرداد.

کد مطلب: ۶۸۱۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

فرزاد شعبانی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: هفتمین جشنواره نوجوان سالم با رویکرد دینی و اسلامی در مورد شیوه های زندگی سالم و رفتارهای پرخطر برای دانش آموزان و فرهنگیان در سال تحصیلی جدید برگزار می شود .

شعبانی افزود: این جشنواره با موضوع : چگونه در برابر آسیبهای اجتماعی از خود مراقبت نماییم برای دانش آموزان ابتدایی و شیوه های زندگی سالم ، پیشگیری از رفتارهای پرخطربا محوریت پیشگیری از گرایش به دخانیات ، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت برای دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه برگزار می گردد .

شعبانی افزود : این جشنواره با محوریت پیشگیری از گرایش به دخانیات ، پیشگیری از گرایش به آسیبهای اجتماعی و سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت با موضوع : الگوها و فنون آموزش و تدریس ، پروژهای ابتکاری استانی و مدرسه ای و... برای فرهنگیان و والدین دانش آموزان کلیه مقاطع برگزار می گردد .

این مسابقات در قالب انشاء ، مقاله نویسی ، نقاشی ، روزنامه دیواری ، عکس و فیلم کوتاه ، نرم افزار و چند رسانه ای و تئاتر و نمایش و .... با هماهنگی کارشناسی سلامت و پیشگیری انجام می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار