یک خواننده پاپ در گفت و گو با پانا:

تلویزیون در فضای مجازی به دنبال مهمانان اش در حوزه موسیقی می گردد

یک خواننده پاپ درباره مناسبات خوانندگان با تلویزیون بیان کرد: تلویزیون فقط می خواهد برنامه هایش را پر کند و دنبال کار خوب نیست. این رسانه در فضای مجازی به دنبال مهمانان خود می گردد. در حالی که برای مشهور کردن افراد حداقل باید ظرفیت هایشان را سنجید.

کد مطلب: ۶۸۰۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مهدی شکوهی خواننده پاپ کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره وضعیت ستاره سازی در موسیقی بیان کرد: برخی از خوانندگان برای دیده شدن تلاش می کشند. اما تهیه کننده ای که با آن ها قرارداد دارد، هزینه کنسرت هایشان را برداشت می کند. خواننده ای را می شناسم که بعد از 4 سال خواندن روی استیج، هنوز اجاره نشین است. عده ای هم کنسرت گذاشتن را فقط در اختیار گرفتن یک سالن و تشکیل یک تیم می دانند و هزینه های زیادی می کنند که سرمایه شان بازگشت ندارد.
وی افزود: به نظرم تولید یک ترک خوب، تنها 20 درصد از فعالیت موسیقی هر خواننده است. ستاره موسیقی بودن فقط به معنای کنسرت گذاشتن نیست. در بسیاری از مواقع برای یک خواننده ابتدا یک سال تبلیغ می کنند و بعد برایش کنسرت برگزار می کنند.
شکوهی درباره مناسبات خوانندگان با تلویزیون نیز بیان کرد: تلویزیون فقط می خواهد برنامه هایش را پر کند و دنبال کار خوب نیست. برنامه سازان هنرمند را به حال خود رها می کنند. در حال حاضر مهمانان برخی از برنامه های تلویزیونی، آن هایی هستند که توانسته اند در ایسنتاگرام، فالوور قلابی پیدا کنند و تلویزیون از آن ها دعوت به حضور و خواندن می کند. در واقع تلویزیون همان کاری را می کند که آن خواننده با تلاش های خود به دنبالش است. این رسانه در فضای مجازی به دنبال مهمانان خود می گردد. در حالی که برای مشهور کردن افراد حداقل باید ظرفیت هایشان را سنجید.
وی درباره فعالیت های هنری خود گفت: کار مشترکی با تنظیم کوشان حداد و اجرای مشترک حامد محضر نیا ساخته ایم و تک آهنگ هایی هم در حال آماده سازی دارم که «نبض چشات» با تنظیم علی بحرینی یکی از آن هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار