فرمانده انتظامی استان اردبیل:

26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل منهدم شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در هفت ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت کشف مواد مخدر افزایشی 22 درصدی داشته است.

کد مطلب: ۶۸۰۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سردار حسین عبدی افزود: در همین مدت 717 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف و ضبط شده است .
وی بیان کرد: این میزان کشف مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه پارسال که 585 کیلوگرم بود 22 درصد افزایش را نشان می دهد .
عبدی اضافه کرد: 2 هزار و 50 سوداگر مرگ نیز امسال دستگیر و 186 خودرو مورد استفاده آنها نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شده است .
فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه امسال 718 معتاد در استان جمع آوری شده تشریح کرد: ماموریت جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر با جدیت در مجموعه فرماندهی انتظامی استان پیگیری می شود چرا که این مهم گامی مؤثر در پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت است .
عبدی از تلاش جهادی و مسوولانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مسیر مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ خبر داد و اظهار کرد: مواد مخدر بسترساز و تسهیل کننده وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی بوده و دشمن با تبلیغ و ترویج آن انحطاط جوانان و تزلزل در کانون خانواده را با جدیت پیگیری می کند .
وی اثربخشی اقدامات در حوزه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد را مستلزم مشارکت همگانی و احساس مسوولیت جمعی دانست و گفت: مشارکت اجتماعی توفیقات پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر و مقابله با فعالیت های مجرمانه سوداگران مرگ را تضمین می کند .
گفتنی است:استان اردبیل بواسطه باورهای مذهبی و نیز اقدامات مناسب نیروی انتظامی ،استانی با وضعیت سفید از نظر مواد مخدر می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار